  • 11. Data: 2007-09-29 06:10:00
    Temat: Re: Czy odwiesza wyrok Renacie Beger?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Sanctum Officium pisze:
    > "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message
    >
    > Chyba nie.

    a jednak tak
    21 marca 2007 r. w tej sprawie było postanowienie SN (I KZP 1/07)
    odmawiające podjęcia uchwały ale w zasadzie przesądzające że sprawa była
    prowadzona w niewłaściwym trybie, a w konsekwencji składzie
    wyrok sądu odwoławczego mógł być tylko jeden - uchylenie wyroku

    KG

  • 12. Data: 2007-09-29 06:12:09
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > 1) Przestępstwo zakupu podpisów nie jest przestępstwem podobnym do ich
    > sfałszowania.

    ale zarzut w pierwszej sprawie był też z art.248 kk

    KG

  • 13. Data: 2007-09-29 06:57:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Ma wyrok 2 lata "w zawiasach" na 5 lat za fałszowanie list wyborczych.

    Nie ma żadnego wyroku. Wyrok został uchylony, a sprawa toczy się jeszcze
    raz.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 14. Data: 2007-09-29 07:06:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wierzysz w te bzdury co wypisują ludzie na wikipedii?

    no jak IPN bazuje na wikipedii to pewnie cos tam jest wartosciowego :P

    Icek

  • 15. Data: 2007-09-29 07:08:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przy wyborach parlamentarnych NIE WOLNO ani płacić za podpisy ani za ich
    > zbieranie.

    co na to prawo pracy. Wpada PIP na kontrole i mowisz: "Nie pracownik
    zbierajacy w rynku podpisy nie jest zatrudniony bo nie mogu mu placic" ??

    Icek

  • 16. Data: 2007-09-29 09:03:58
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Icek pisze:

    > co na to prawo pracy. Wpada PIP na kontrole i mowisz: "Nie pracownik
    > zbierajacy w rynku podpisy nie jest zatrudniony bo nie mogu mu placic" ??
    >

    > Icek

    Że jest wolontariuszem?

    p,M

  • 17. Data: 2007-09-29 15:17:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Że jest wolontariuszem?

    jest wogole cos takiego w kodeksie pracy ??

    Icek

  • 18. Data: 2007-09-29 15:37:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdlqbo$sr6$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > ??
    > jest wogole cos takiego w kodeksie pracy ??
    Nie. KP dotyczy stosunku pracy, a tam stoi, że pracownik nie może
    zrezygnować z prawa do wynagrodzenia (art. 84). Wolontariat masz w ustawie o
    działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz.U. 2003.96.873).

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-09-29 15:43:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > jest wogole cos takiego w kodeksie pracy ??

    Uwazasz, ze wszystko podlega pod kodeks pracy?
    A np. o dzielach i zleceniach slyszales?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2007-09-29 17:24:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Uwazasz, ze wszystko podlega pod kodeks pracy?
    > A np. o dzielach i zleceniach slyszales?

    nie no pewnie, a asystent spoleczny gdzie jest umocowany ? Bo rozumiem, ze
    posel na sejm ma asystenta spolecznego. Czy ja tez moge miec ??

    Icek