  • 1. Data: 2007-09-28 14:58:33
    Temat: co można zrobić ? - problemy z aktywacją w Orange
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Witam

    kupiłem przez internet telefon 4.09. Numer przenosiłem z POP-a. Mieli mi go
    aktywować w ciągu 7 dni. Po niecałych 2 tygodniach 14.09 (a w tym czasie
    wysłałem chyba z 5 maili i wykonałem kilka telefonów do BOK) wysłałem
    oficjalną reklamację. Po kolejnych kilku dniach odezwała się pani z BOKu z
    informacją że skontaktuje się ktoś z działu reklamacji w sprawie aktywacji.
    Po kolejnych 2-3 dniach zadzwoniła pani z działu reklamacji bardzo
    niezorientowana (nie wiedziała nawet jaki mam mieć plan taryfowy i jakie
    inne usługi) i bardzo przepraszała za opóźnienie (już 20 dniowe). obiecała
    że sprawę załatwi w ciągu max. kilku godzin. Obiecała jako rekompensatę
    rabaty przez 2 miesiące i obiecała maila z potwierdzeniem przyznanych
    ratatów.
    Mineło kolejne 3 ni i nie ma nicm ani aktywnego numeru, ani rabatów, ani
    maila z potwierdzeniem.
    I co ja mam teraz zrobić? czy można odstąpić od tej umowy (umowa na firmę)?
    czy ta umowa mnie w jakikolwiek sposób wiąże? Podejrzewam że Orange nie ma
    mojej umowy i nie bardzo wiedzą co zrobić.

    Sprawą już się zajął UKE ale ja już nie mam do orange cierpliwości. Dzwonić
    do nich nie będę bo od kiedy zlikwidowali wszelkie numery stacjonarne to nie
    będę się narażał na koszty przy min. 15 minutowych rozmowach na komórki.

    Proszę o porady jak to zakończyć?

    Grześ

  • 2. Data: 2007-09-30 19:25:07
    Temat: Re: co można zrobić ? - problemy z aktywacją w Orange
    Od: "[konio]" <p...@r...ath.cx>

    Idź do salonu miałem to samo miesiac temu !
    Co gorsza abonamet liczą od dnia umowy !
    wiec kasa do zapłacenia a nie do wykorzystania chyba że w tym pierwszym
    miesiącu wygadasz wszystko !