  • 1. Data: 2007-09-28 18:19:33
    Temat: Opłata notarialna przy zakupie mieszkania
    Od: "lestat" <x...@w...pl>

    Witam,

    W sumie nie wiem na jakiej grupie zadać pytanie. Wczoraj Ziobro podpisał
    rozporządzenie obniżenia taksy notarialnej. Mniej wiecej o połowe bedzie
    tańsza opłata notarialna przy zakupie mieszkania. Teraz mam pytanie, od
    kiedy dokładnie wchodzi to rozporządzenie? Jakich opłat przy zakupie
    mieszkania dotyczy obnizenie stawki? Wiem, że napewno opłata przy umowie
    przedwstępnej. Czy są jeszcze inne opłaty, które będą obiżone?

    Pytania troche związane z prawem, ale nie znalazłem odpowiedniej grupy na to
    pytanie.

    Dziękuję za odpowiedź