  • 11. Data: 2003-11-19 07:55:02
    Temat: Re: Czy musze odpowiadac za głupote innych??
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:bpf57p$p7u$1@inews.gazeta.pl

    > ^^^^^^^
    > W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.
    > [.....................]
    > (Państwo wybaczą, dzień walki z post-Usenetowym analfabrtyzmem wtórnym.)

    To co robisz także jest analfabetyzmem, ale usenetowym.
    Tu nie ma co wybaczać. Tu będę przeklinać modemowcy
    gdy te głopoty będą niepotrzebnie ściągać i czytać.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli czujesz się świetnie, nie martw się, to minie."

  • 12. Data: 2003-11-19 10:42:16
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> napisał:
    > W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.W ogóle.
    > (Państwo wybaczą, dzień walki z post-Usenetowym analfabrtyzmem wtórnym.)

    To jeszcze pamiętaj, że po kropce stawia się spację.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 13. Data: 2003-11-19 11:34:41
    Od: g...@p...onet.pl

    > A ja pamiętam podobne pytania tylko dotyczyły one niezamówionych
    > towarów wysyłanych przez różne sklepy wysyłkowe wraz z przelewem i
    > żądaniem zapłaty. I wtedy pojawiły się głosy, że można taką firmę
    > poinformować, że dzień magazynowania niezamówionej rzeczy wynosi tyle
    > i tyle i zacząć naliczać. To jak to jest?
    >
    > Renata

    Nie wiem jak to dokładnie jest z tym naliczaniem za magazynowanie, ale wiem
    napewno, iż wcale nie trzeba odsyłać nadawcy rzeczy niezamówionych. Należy
    jedynie poinformować nadawcę, iż owe rzeczy znajdują się w miejscu X i można je
    odebrać osobiście w godz. Y-Z. Z reguły nikt się po to nie zgłasza.

  • 14. Data: 2003-11-19 11:37:07
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    je
    > odebrać osobiście w godz. Y-Z. Z reguły nikt się po to nie zgłasza.
    Chodzi oczywiście o rzeczy niskocenne :-)

  • 15. Data: 2003-11-19 16:06:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> popełnił 18 lis 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:MPG.1a23e7822f1e2b1598977a@news.tpi.pl:

    > Wydaje ci sie. Masz mu to zwrocic. A tak juz z ludzkiego punktu
    > widzenia, sproboj postawic sie w jego sytuacji ...
    > Jak juz pisali poprzednicy, wyslij mu to kurierem na jego koszt. Nie
    > musisz przeciez ponosic kosztow cudzych pomylek ... bo to chyba miales
    > na mysli piszac ten post ?
    Wszystko ładnie i uczciwie, a jak nie odbierze
    i trzeba będzie zapłacić za przesyłkę podwójnie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2003-11-19 16:13:23
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Należy
    > je
    > Chodzi oczywiście o rzeczy niskocenne :-)

    A co to jest rzecz niskocenna ?
    Dla mnie np radyjko z 1k jest niskocenne dla innych juz nie ...

  • 17. Data: 2003-11-19 18:16:18
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > To co robisz także jest analfabetyzmem, ale usenetowym.
    > Tu nie ma co wybaczać. Tu będę przeklinać modemowcy
    > gdy te głopoty będą niepotrzebnie ściągać i czytać.

    Te parę bajtów ściąganych przez modemowców jest niczym przy:

    - zapobieganiu temu, że po przeczytaniu parunastu postów zaczynam zapominać,
    jak się pisze "wkrótce", "w ogóle" i "naprawdę";
    - walorze edukacyjnym - może komuś się wreszcie uchwali.

    JoP

  • 18. Data: 2003-11-20 12:13:51
    Od: "paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@a...pl>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest rzecz niskocenna ?
    > Dla mnie np radyjko z 1k jest niskocenne dla innych juz nie ...
    to miło ze już wszyscy wiedzą, iż 1k to nie jest dla Ciebie dużo, ale można
    się domyślać ze tu chodzi o firmę ktora popełniła pomyłkę. WYkonują zwykły
    bilans; wartość towaru - koszt wysłania pracownika pod dany adres.
    paweł.

  • 19. Data: 2003-11-20 13:25:25
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@a...pl> napisał
    w wiadomości news:bpib7v$55q$1@news.onet.pl...

> [...]
    > się domyślać ze tu chodzi o firmę ktora popełniła pomyłkę. WYkonują zwykły
    > bilans; wartość towaru - koszt wysłania pracownika pod dany adres.

    nadal chyba nie zrozumiales ...
    co to jest rzecz niskocenna ? kto to ustala ? dla firmy MS niskocenna moze
    byc rzecz za 3 mln $ ... a dla szaraczka moze to byc max 3 zl ...

  • 20. Data: 2003-11-20 13:27:15
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    > się domyślać ze tu chodzi o firmę ktora popełniła pomyłkę. WYkonują zwykły
    > bilans; wartość towaru - koszt wysłania pracownika pod dany adres.

    I tak samo bedzie dla firma ... a w ich przypadku to wogole moze byc milo
    jak Ci powiedza ze dla nich rzecz niskocenna to max 5 zl wiec jesli juz to
    jest 10 zl to beda Cie scigac majac nadzieje ze olejesz sprawe i beda mogli
    za jakis czas sciagac po sadach czy wysla Ci milych panow z brakiem karkow