  • 1. Data: 2003-11-18 01:29:27
    Temat: Program gospodarki materialami niebezpiecznymi
    Od: "Paweł" <p...@s...org>

    Witam!
    Mam nadzieję, że czyta tą grupę ktoś kto może mi pomóc.
    Prowadzę niewielki warsztat samochodowy.
    Rocznie "wytwarzam" około 1,5 t zużytego oleju silnikowego (tzw. odpadu
    niebezpiecznego).
    Zgodnie z ustawą o odpadach powinienem napisać "Program gospodarki
    materiałami niebezpiecznymi"
    oraz uzyskać "Pozwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych".
    W związku z tym mam wielką prośbę!
    Czy ma ktoś może ma jakiś wzór takiego programu, ewentualnie coś co mogło by
    mi pomóc w jego napisaniu?
    Szukam także wzoru wniosku o wydanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów
    niebezpiecznych.

    Proszę o jakiekolwiek informacje!

    Paweł