  • 1. Data: 2003-11-17 23:07:07
    Temat: Umowa - rejestracja domeny i rezygnacja (NASK)
    Od: "Soryt" <d...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam mały problem:

    Zarejestrowałem nazwę domeny, wysłałem faks z podpisem
    i pieczątką potwierdzający chęć zarejestrowania danej domeny,
    otrzymałem e-maila z treścią orzekającą, iż rejestracja odbyła
    się pomyślnie i faktura zostanie przesłana pocztą. Jednak po 2
    dniach, okazało się, że nazwa domeny ma być inna :(
    Zadzwoniłem do NASK i otrzymałem odmowną odpowiedź.
    Pozostało mi zarejestrowanie nowej domeny a w związku z tym
    koszty ponownej rejestracji. Czy istnieje jakieś wyjście z tej
    sytuacji ? Czy moge zrezygnować z usługi nie ponosząc żadnych
    nieprzyjeności (np nie zapłacę faktury za pierwszą rejestrację,
    ponieważ jeszcze owa faktura do mnie nie dotarła) ?

    Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi i sugestie.

    Pozdrawiam,

    Soryt.

    PS. Regulamin tutaj: http://www.dns.pl/zasady.html

  • 2. Data: 2003-11-18 12:05:31
    Temat: Re: Umowa - rejestracja domeny i rezygnacja (NASK)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Nov 2003, Soryt wrote:
    [...]
> [...]
    >+ dniach, okazało się, że nazwa domeny ma być inna :(
    >+ Zadzwoniłem do NASK i otrzymałem odmowną odpowiedź.

    Zdaje się ze dyskusja już tu kiedyś była: usługą jest
    rejestracja i (zintegrowane z rejestracją) utrzymanie
    domeny. Znaczy: usługa w znacznej części już została
    wykonana.
    Do tego - jak NASK wystawił f-rę[1] to nawet nie ma
    możliwości "cofnięcia" wystawionego podatku VAT.
    [1] Mowa o f-rze "za usługę". "Za towar" lub "za
    przedpłatę" da się cofnąć, ale za usługę nie.
    Nie sądzę żeby byli skłonni ci podarować :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-20 08:18:31
    Od: "Soryt" <d...@w...pl>

    [...]
    > Nie sądzę żeby byli skłonni ci podarować :]

    Witam,

    No ja też nie sądze ...
    Pani podczas rozmowy telefonicznej była nieugięta,
    mimo, że z mojej oczywiście winy spóźniłem się 2 dni ...
    Ehhh ....

    Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,

    Soryt.