  • 1. Data: 2009-09-23 16:57:00
    Temat: Czy mozna odwolac rade miejska?
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Czy mozna odwolac rade miejska, jesli okres od ewentualnych przedterminowych
    wyborow do kolejnych planowych wyborow jest krotszy niz 12 miesiecy? Jesli tak,
    to na jakiej podstawie prawnej i kto na ten czas zastepuje rade? Tzn. kto
    zastepuje rade np. na okres 11 miesiecy?
    pawel

  • 2. Data: 2009-09-23 18:32:34
    Temat: Re: Czy mozna odwolac rade miejska?
    Od: kuba <p...@o...pl>

    pawel pisze:
> [...]
    > to na jakiej podstawie prawnej i kto na ten czas zastepuje rade? Tzn. kto
    > zastepuje rade np. na okres 11 miesiecy?

    art. 96-98a ustawy o samorządzie gminnym.

    --
    kuba

  • 3. Data: 2009-09-23 20:45:08
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > art. 96-98a ustawy o samorządzie gminnym.

    Dzieki, ale to jest sytuacja, gdy rada lamie Konstytucje i ustawy i sejm ja
    rozwiazuje. Natomiast jak to jest, gdy rada odwolywana jest poprzez referendum
    lokalne? Czy wowczas tez premier wyznacza osobe do pelnienia funkcji rady? Caly
    czas chodzi mi o przypadek, gdy do kolejnych wyborow terminowych jest mniej niz
    12 miesiecy.
    pawel