  • 1. Data: 2009-09-23 10:11:26
    Temat: certyfikat zgodnosci CE
    Od: "PrzemeK" <p...@n...com.pl>

    Witam serdecznie...

    Przepraszam ze wyslalem na dwie grupy tego samego posta ale nie mam pojecia
    jak zrobic crossposta... ale do rzeczy...

    Mam pewien produkt podpadajacy pod unijna klasyfikacje jako MASZYNA.
    Chcialbym go produkowac seryjnie i sprzedawac na terenie naszego kraju. Z
    tego co sie orientuje to abym mogl to robic musze uzyskac certyfikt na to ze
    produkt (maszyna) jest bezpieczna. Znalazlem w necie wykaz jednostek
    notyfikowanych ktore moga wystawiac taki certyfikat, ale niestety z tego co
    sie zorientowalem to zadna z nich akurat nie prowadzi certyfikacji urzadzen
    okreslanych jako MASZYNA. Czy ktos sie moze orientuje gdzie w Polsce mozna
    uzyskac certyfikat CE na MASZYNE?

    Pozdrawiam i bede wielce wdzieczny za pomoc.
    ----
    PrzemeK

  • 2. Data: 2009-09-23 11:19:56
    Temat: Re: certyfikat zgodnosci CE