  • 21. Data: 2013-04-05 22:24:13
    Temat: Re: Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-05 18:20:04 +0000, hisjusz <h...@w...pl> said:

    > Dobranoc

    Tak to jest - kłamią w zeznaniach i obrażają się, gdy ktoś to zauważy.
    Jak dzieci...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2013-04-05 22:25:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-05 19:16:39 +0000, Bartolomeo <n...@g...com> said:

    > Nie za wcześnie na spanie? Szkoda, myślałem, że zapodasz tego linka.
    > Wszyscy się już cieszyli, że zobaczą turlającą się głowę.

    No co ty?!
    Miałby zamieścić film, który mógłby go pogrążyć do reszty?
    Nie odważy cię - za cienki jest.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2013-04-05 22:38:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:15:55 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał
    > Czy twarz powinna być zasłonięta?

    Ktoś Ciebie rozpoznał na tym filmie?

  • 24. Data: 2013-04-05 23:00:58
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 22:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest jeszcze mniejsza niż
    > twoja umiejętność pisania po polsku.
    >
    > Skoro jesteś tak tępy że nie rozumiesz, oto tłumaczenie na język
    > bardziej bezpośredni: pisz spójnie, wyraźnie, z właściwą dbałością o
    > gramatykę i staraj się unikać dwuznaczności, jeśli nie są one twoim
    > żartobliwym celem.
    >
    > A tablice rejestracyjne pojazdów nie są tajne, nie są wizerunkiem ani
    > nie są danymi osobowymi. Teraz dotarło, dzieciaku?

    Tak! Tato. To co teraz pójdziemy pograć w piłkę?

  • 25. Data: 2013-04-05 23:04:04
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 22:38, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:15:55 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał
    >
    > Ktoś Ciebie rozpoznał na tym filmie?

    Tak! Brat! Widać moją twarz doskonale oraz jak mówiłem w 1 kadrze numer
    rejestracyjny samochodu, nie pozostawia to cienia wątpliwości że ja to ja.

  • 26. Data: 2013-04-05 23:19:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hisjusz wrote:

    > Tak! Tato. To co teraz pójdziemy pograć w piłkę?

    :)

  • 27. Data: 2013-04-05 23:24:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 23:00, hisjusz pisze:

    > Tak! Tato. To co teraz pójdziemy pograć w piłkę?

    Ojca szukaj gdzie indziej, bo sądząc po twojej "inteligencji" twoi
    rodzice są najwyraźniej spokrewnieni. (biedne upośledzone dziecko... w
    ciemną noc w piłkę chce grać... tsk, tsk, tsk...)

  • 28. Data: 2013-04-06 00:20:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-05 21:04:04 +0000, hisjusz <h...@w...pl> said:

    > Tak! Brat

    To teraz trzeba ustalić - jak bliskim bliskim jesteś dla siebie, oraz
    to, czy brat cię zna...

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2013-04-06 00:46:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Apr 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Kodeks wykroczeń nie zajmuje się ochroną wizerunku, więc nie.

    IMO argumentacja w tę stronę nie działa - dasz głowę, że
    w ŻADNEJ innej ustawie nie ma przepisów ustalajacych
    odpowiedzialność wykroczeniową?
    (z argumentem, że w PA nie ma odpowiedzialności wykroczeniowej
    a jest tylko karna nie polemizuję :))

    Swoją drogą, ciekawe czy autor pytania skojarzył ze jest
    możliwe iż nie ma wykroczenia a może zaistnieć przestępstwo :)
    (tak, widziałem więcej odpowiedzi "nie" :))

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2013-04-06 12:43:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > IMO argumentacja w tę stronę nie działa - dasz głowę, że
    > w ŻADNEJ innej ustawie nie ma przepisów ustalajacych
    > odpowiedzialność wykroczeniową?

    Ale wtedy taki przepis odwoływałby się do odpowiedzialności na zasadach
    KW, więc KW by się sprawą "zajął" ;)

    > (z argumentem, że w PA nie ma odpowiedzialności wykroczeniowej
    > a jest tylko karna nie polemizuję :))

    :D

    > Swoją drogą, ciekawe czy autor pytania skojarzył ze jest
    > możliwe iż nie ma wykroczenia a może zaistnieć przestępstwo :)
    > (tak, widziałem więcej odpowiedzi "nie" :))

    Przypuszczam że nie, bo sprawia wrażenie dość... ociężałego umysłowo ;)