  • 1. Data: 2013-04-05 18:15:55
    Temat: Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Witam

    Bliski z rodziny miał zdarzenie drogowe. Ktoś podczas zdarzenia
    drogowego nagrywał film. Film ze zdarzenia jest dostępny na YouTobe z
    twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto
    udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego
    popełnił wykroczenie?!

  • 2. Data: 2013-04-05 18:44:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hisjusz wrote:
> [...]
    > twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto
    > udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego

    a bliska ta twarz bliskiego?

  • 3. Data: 2013-04-05 18:45:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hisjusz wrote:
> [...]
    > twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto
    > udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego

    najlepiej wrzuc link, wszscy chetnie obejrza.

  • 4. Data: 2013-04-05 18:50:45
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 18:45, witek pisze:

    > najlepiej wrzuc link, wszscy chetnie obejrza.

    Bezproblemowa do rozpoznania, dodatkowo widać numer rejestracyjny.

  • 5. Data: 2013-04-05 19:08:11
    Od: <6...@1...190811.invalid> (Tom N)

    hisjusz w

    > Bliski z rodziny miał zdarzenie drogowe.

    1 zdarzenie losowe

    > Ktoś podczas zdarzenia drogowego nagrywał film.

    2 zdarzenie losowe

    > Film ze zdarzenia jest dostępny na YouTobe

    3 zdarzenie losowe

    > z twarzą bliskiego.

    Skutek 1 i 2 zdarzenia losowego

    > Czy twarz powinna być zasłonięta?

    Czasem wręcz jest zakaz zasłaniania, ale w przypadku zdarzenia drogowego
    bliski raczej mógł zasłonić

    Podsumowując:
    Gdyby bliski trzymał sie z *daleka* i nie wjeżdżał w kadr to by się jego
    facjata nie pojawiła na youtube w związku ze zdarzeniem

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2013-04-05 19:09:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Bezproblemowa do rozpoznania, dodatkowo widać numer rejestracyjny.

    Numery rejestracyjne są po to, aby było je widać.

  • 7. Data: 2013-04-05 19:10:33
    Od: <3...@4...191033.invalid> (Tom N)

    hisjusz w

    > Bezproblemowa do rozpoznania,

    Wrzucaj link, jestem ciekaw czy rozpoznam

    > dodatkowo widać numer rejestracyjny.

    dodatkowo można będzie sprawdzić OC

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2013-04-05 19:22:38
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 19:08, (Tom N) pisze:
> [...]
    > Gdyby bliski trzymał sie z *daleka* i nie wjeżdżał w kadr to by się jego
    > facjata nie pojawiła na youtube w związku ze zdarzeniem

    Na wstępie dziękuje za uzmysłowienie mi różnic znaczenia słów.
    Z posta wnioskuje ze można upublicznić twarz kogoś kto :rozjechał
    pieszego który był samobójcą, w filmie widać turlającą się głowę
    pieszego a później kadr na rejestrację oraz kolejno na twarz kierowcy
    wszystko oczywiście niezasłonięte.Czy to jest poprawne prawnie?

    W bliskiej okolicy zdarzyło się niegdyś zdarzenie losowe na drodze .
    Zginął człowiek chodź nie rozbiło się ani jedno szkło.Zdarzenie losowe
    było w okolicy zamieszkania denata. Na miejsce zdarzenia przybyli
    znajomi denata i nawet nie wiedząc czyja wina, miotani emocjami
    wygrażali się kierowcy że go będą ciąć na kawałki i solić;/ Po 1 roku od
    zdarzenia okazało się że denatowi nie wytrzymało serce, miał jakąś wadę.

  • 9. Data: 2013-04-05 19:55:48
    Od: <8...@8...195548.invalid> (Tom N)

    hisjusz w

    > Na wstępie dziękuje za uzmysłowienie mi różnic znaczenia słów.

    A proszę Cie uprzejmie ;)

    > Z posta wnioskuje ze można upublicznić twarz kogoś kto :rozjechał
    > pieszego który był samobójcą,

    Skoro ktoś filmował samobójstwo pieszego, to facjata rozjeżdżającego stanowi
    jedynie szczegół całości

    > w filmie widać turlającą się głowę
    > pieszego a później kadr na rejestrację oraz kolejno na twarz kierowcy
    > wszystko oczywiście niezasłonięte.Czy to jest poprawne prawnie?

    A może to był sen... Wcześniej nie pisałeś nic o turlających sie głowach,
    więc uważaj...

    > W bliskiej okolicy zdarzyło się niegdyś zdarzenie losowe na drodze .

    Dlaczego w bliskiej? Niegdyś zdarzyło sie wiele zdarzeń losowych w różnych
    miejscach.

    > Zginął człowiek chodź nie rozbiło się ani jedno szkło.

    Nóż nie był szklany?

    > Zdarzenie losowe było w okolicy zamieszkania denata.

    Był sie ten denat zameldować w miejscu zamieszkania? Jak to zrobił?

    > Na miejsce zdarzenia przybyli znajomi denata

    Hmm, robaczki?

    > Po 1 roku od zdarzenia okazało się że denatowi nie wytrzymało serce, miał jakąś
    wadę.

    Denat miał taka wadę, że mu serce nie działało, ale to nie dziwne, skoro był
    denatem

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2013-04-05 20:17:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <h...@w...pl> said:

    > Ktoś podczas zdarzenia drogowego nagrywał film. Film ze zdarzenia jest
    > dostępny na YouTobe z twarzą bliskiego.

    A jak bardzo jesteś sobie bliski?

    > Czy twarz powinna być zasłonięta?

    Tak/nie.
    Gdyż to zależy od okliczności.

    > Czy ktoś kto udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia
    > bliskiego popełnił wykroczenie?!

    ditto

    (ustal najpierw o kogo chodzi, gdyż plączesz się w zeznaniach)

    --
    Bydlę