  • 11. Data: 2013-04-05 20:20:04
    Temat: Re: Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 20:17, Bydlę pisze:

    > A jak bardzo jesteś sobie bliski?

    > Tak/nie.
    > Gdyż to zależy od okliczności.

    > ditto
    >
    > (ustal najpierw o kogo chodzi, gdyż plączesz się w zeznaniach)

    Dobranoc

  • 12. Data: 2013-04-05 21:16:39
    Od: Bartolomeo <n...@g...com>

    W dniu 2013-04-05 20:20, hisjusz pisze:

    > Dobranoc

    Nie za wcześnie na spanie? Szkoda, myślałem, że zapodasz tego linka.
    Wszyscy się już cieszyli, że zobaczą turlającą się głowę.

  • 13. Data: 2013-04-05 21:38:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 18:15, hisjusz pisze:

    > twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto

    Nie wiem... Czy była obsceniczna? ;->

    > udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego
    > popełnił wykroczenie?!

    Kodeks wykroczeń nie zajmuje się ochroną wizerunku, więc nie.

  • 14. Data: 2013-04-05 21:39:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 18:50, hisjusz pisze:

    > Bezproblemowa do rozpoznania, dodatkowo widać numer rejestracyjny.

    Twarz bliskiego ma numer rejestracyjny??

  • 15. Data: 2013-04-05 22:07:43
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 21:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Twarz bliskiego ma numer rejestracyjny??

    Twarz bliskiego i numer rejestracyjny.Masz coś do powiedzenia w temacie?

  • 16. Data: 2013-04-05 22:10:46
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Twarz bliskiego ma numer rejestracyjny??

    W temacie jest "stłuczce" ale to nic! Najważniejsze żeby zrobić z siebie
    jeszcze większego durnia z przekonaniem ale mu pokazałem nieukowi!

  • 17. Data: 2013-04-05 22:16:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-05 18:15, hisjusz pisze:

    > Czy twarz powinna być zasłonięta?

    Nie.

    > Czy ktoś kto udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez
    > pozwolenia bliskiego popełnił wykroczenie?!

    Nie.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2013-04-05 22:18:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 22:10, hisjusz pisze:

    > W temacie jest "stłuczce" ale to nic! Najważniejsze żeby zrobić z siebie
    > jeszcze większego durnia z przekonaniem ale mu pokazałem nieukowi!

    Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest jeszcze mniejsza niż
    twoja znajomość pisania po polsku.

    Skoro jesteś tak tępy że nie rozumiesz, oto tłumaczenie na język
    bardziej bezpośredni: pisz spójnie, wyraźnie, z właściwą dbałością o
    gramatykę i staraj się unikać dwuznaczności, jeśli nie są one twoim
    żartobliwym celem.

    A tablice rejestracyjne pojazdów nie są tajne, nie są wizerunkiem ani
    nie są danymi osobowymi. Teraz dotarło, dzieciaku?

  • 19. Data: 2013-04-05 22:18:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 22:07, hisjusz pisze:

    > Twarz bliskiego i numer rejestracyjny.Masz coś do powiedzenia w temacie?

    Tak. Pytanie, czy będziesz w stanie to zrozumieć.

  • 20. Data: 2013-04-05 22:20:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > W temacie jest "stłuczce" ale to nic! Najważniejsze żeby zrobić z siebie
    > jeszcze większego durnia z przekonaniem ale mu pokazałem nieukowi!

    Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest jeszcze mniejsza niż
    twoja umiejętność pisania po polsku.