  • 1. Data: 2005-06-17 00:06:44
    Temat: Czy mogę wystąpić o dodatek pieniężny?
    Od: "Henryk" <h...@w...pl>

    Proszę o pomoc w ustaleniu, czy przysługuje mi dodatek pieniężny w związku z
    Ustawą z dnia 20.05.2005 r. jeżeli :

    -od lutego 2005 roku otrzymuję rentę rodzinną(najniższą 495zł jako jedyna w
    rodzinie) po mamie która zmarła w styczniu 2005 roku
    -mam ukończone 19 lat (jestem pełnoletnia)
    -jestem uczennicą szkoły średniej w klasie maturalnej(po wakacjach podejmę
    studia)
    -w roku 2004 nie miałam żadnych dochodów
    -mieszkam w jednym mieszkaniu z ojcem (emerytem) i bratem (26 lat, nie miał
    dochodu w 2004 roku)

    czy mam prawo do złożenia wniosku o dodatek pieniężny?
    czy emerytura ojca jest w takiej sytuacji, brana pod uwagę do ustalenia
    wskaźnika dochodu osoby uprawnionej czyli mnie?
    czy renta którą otrzymywała mama w 2004 r. jest też brana pod uwagę do
    ustalenia wskaźnika dochodu osoby uprawnionej czyli mnie?

    --
    Małgorzata

  • 2. Data: 2005-06-17 05:31:54
    Temat: Re: Czy mogę wystąpić o dodatek pieniężny?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Henryk" <h...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8t4gn$rvu$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > czy renta którą otrzymywała mama w 2004 r. jest też brana pod uwagę do
    > ustalenia wskaźnika dochodu osoby uprawnionej czyli mnie?

    1. www.google.pl
    2. Każdy emeryt_rencista otrzymuje od ZUS'u druk_wniosek
    i ulotkę informacyjną w której zawarte są wszystkie
    informacje.
    3. http://www.zus.pl/niusy/k050614.htm
    4. Lenistwo_wygodnictwo nie jest dobre na dłuższą metę.

    --

    Krzysztof Starzycki

    B555K8aG30204608
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Prognoza pogody: będzie lało albo wiało."

  • 3. Data: 2005-06-17 05:39:02
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:17062005.3F1BD026@andykowal.biaman.net
> [...]
    > informacje.
    > 3. http://www.zus.pl/niusy/k050614.htm
    > 4. Lenistwo_wygodnictwo nie jest dobre na dłuższą metę.

    Hmm, nie wiem_skąd wzięły_biorą się te śmieci?

    --
    Pozdrawiam Andrzej_K.

  • 4. Data: 2005-06-17 05:44:52
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8tnlr$q31$1@inews.gazeta.pl

    > Hmm, nie wiem_skąd wzięły_biorą się te śmieci?

    ROTFL - już wiem. Jest to jeden(?) z efektów czyszczenia
    rejestru. Pozmieniało mi ścieżki.

    --

    Krzysztof Starzycki

    B555K8aG30204608
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania nagle pojawił się znak drogowy
    w miejscu, gdzie nigdy wcześniej się nie pojawiał i nie zdążyłem wyhamować."