  • 1. Data: 2005-06-16 20:59:08
    Temat: własność przez zasiedzenie .... pytanie
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Witam !
    Nieruchomość - dom ...mieszkają dwie rodziny. /bracia z rodzinami/

    Akt własności obejmuje dziadków ww braci czyli tzw. "właścicieli".
    Do podziału spadku są jeszcze 1 siostra i spadkobiercy po zmarłej
    siostrze /3 dorosłych + wnuk/.

    Pytanie brzmi ....czy można ominąć procedurę podziału spadku
    /z 2 pokoleń wstecz/ i złożyć wniosek o zasiedzenie częsci nieruchomości ?

    Jak okreslić że _TA_ część domu jest "moja" /nadmienię że przez lata były
    pewne
    niezgodności co do podziałuy na własną rękę i nastąpiły pewne zmiany na
    zasadzie daj mi większe pokoje dostaniesz lepszą łazienkę :)/

    Z 2 braci tylko jeden figuruje na rachunkach itd i on opłaca podatki /grunty
    i nieruchomości/

    Jakaś strona żeby poczytać dokładnie bo sam k.c. jest mizerny :)

    Dawidek