  • 11. Data: 2004-12-30 14:58:50
    Temat: Re: Czy moge sam zmienic naglowek w drukarce fiskalnej ?
    Od: Dariusz Domagała <b...@i...net.pl>

    > Zmiana naglowka jest w opcja dostepnych dla uzytkownika - zmieniaj

    Moze male sprostowanie - w przypadku kas fiskalnych.

    Co do drukarek - producenci udostepniaja na swoich stronach program
    serwisowy.

    Darek

  • 12. Data: 2004-12-30 15:00:33
    Od: Dariusz Domagała <b...@i...net.pl>

    W ksiazce seriwsowej nie ma nic o pieczatce serwisu
    przy zmianie miejsca uzytkowania, jest tylko akceptacja
    naczelnika urzedu skarbowego, wiec wydaje mi sie ze nic nie
    stoi na przeszkodzie zeby naglowek zmienic samemu.

    Darek

  • 13. Data: 2005-01-03 21:07:53
    Od: "Tu Dii" <t...@p...pl>

    W urzędzie skarbowym musisz napisać oświadczenie,że drukarka o nr tym i tym
    od dnia tego i tego będzie tu i tu. U mnie w urzędzie twierdzą, że mogę
    sobie sam zmienić nagłówek, sęk w tym , że w książce nic nie ma na ten temat
    i tak muszę iść do serwisu.
    pozdr.
    Tu Dii

  • 14. Data: 2005-01-04 10:37:48
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tu Dii wrote:

> [...]
    > od dnia tego i tego będzie tu i tu. U mnie w urzędzie twierdzą, że mogę
    > sobie sam zmienić nagłówek, sęk w tym , że w książce nic nie ma na ten

    No dlatego wlasnie mowilem, ze winien jest ten, co taki serwis wybral..
    Trzeba bylo postawic warunek, ze dadza porzadna instrukcje jak co zmieniac,
    a nie kazac sie wzywacv po byle pi.........

    Boguslaw

  • 15. Data: 2005-01-04 12:49:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 14:35:47 +0100, Pawel Torynski napisał(a):

    > Wiesz co juz to kiedyś trenowałem
    > Kazali mi wymieć moduł pamięci fiskalnej a autoryzowanym serwisie, który
    > ma jakieś tam uprawnienia od US. To jest (była w moim wypadku) jedyna
    > mozliwość zmiany. Oczywiście musisz w książxce uzupełnic i poinformować US.
    > Zoreintuj sie o cene bo może okazać sie że tańsza bedzie nowa kasa

    Z pewnością zmiana miejsca instalacji nie wiąże się ze zmianą modułu
    fiskalnego. WYŁĄCZNIE zmiana podatnika - i to taka, że zmianie ulega NIP.

    Dokąd jest taki sam NIP, to moduł może być ten sam. Nawet zmiana nazwy
    firmy, jeżeli to ta sama firma, nie jest powodem zmiany modułu fiskalnego.

    Zmianę miejsca instalacji kasy trzeba zgłosić do skarbowego i
    producenta/importera. Przeprogramować nagłówek może użytkownik - jeżeli wie
    jak. Ale lepiej zlecić to serwisantowi wpisanemu w książkę serwisową.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 16. Data: 2005-01-04 12:49:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 15:58:50 +0100, Dariusz Domagała napisał(a):

    > Co do drukarek - producenci udostepniaja na swoich stronach program
    > serwisowy.

    Nie wszyscy. I niektóre programy obsługujące sprzedaż również to potrafią -
    względem niektórych urządzeń.