  • 1. Data: 2004-12-30 09:25:18
    Temat: Zatruwanie powietrza przez sąsiada
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Znajomi prosili mnie o napisanie posta.
    Jest taki problem:
    jest osiedle domków jednorodzinnych.
    Jeden gość co wieczór zaczyna palić w piecu jakiś syf. Nie wiem czy to guma
    jest czy śmieci. W każdym razie całe osiedle jest spowite dymem. Rozmowa z
    sąsiadem nie ma sensu bo nic nie daje.
    Kilku sąsiadów zwracało mu uwagę. Poprostu wysłuchuje grzecznie co ludzie
    mają mu do powiedzenia i dalej robi swoje.

    Interesuje mnie najskuteczniejsza droga prawna, żeby sprawę załatwić.
    Wg mojej wiedzy powinno się zrobić tak:
    - jedno pismo polecone z prośbą o rozwiązanie problemu i podpisami sąsiadów
    - drugie pismo z ostrzeżeniem o opoinformowaniu odpowiednich instytucji i
    podjęciu środków prawnych (jakich?)
    - pismo do gminy (?)
    - posmo do "ochrony środowiska"(?)
    - zawiadomienie policji (notatka?)
    - sąd.

    Poprostu gość jak nie dostanie kary do zapłacenia to będzie tak w
    nieskończoność wysłuchiwał skarg i dalej robił swoje. A żyć podobno się nie
    da (brudne firany, zatrute powietrze, nie mówiąc o suszącym się praniu i
    otwartych oknach).

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-12-30 09:47:33
    Temat: Re: Zatruwanie powietrza przez sąsiada
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > da (brudne firany, zatrute powietrze, nie mówiąc o suszącym się praniu i

    jest tez inne wyjscie... zatkac mu komin , na jakis czas mu sie odechce
    palic :-)

    P.

  • 3. Data: 2004-12-30 10:06:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jest tez inne wyjscie... zatkac mu komin , na jakis czas mu sie odechce
    > palic :-)

    i dodam tylko dla mniej kumatych jak Leszek ze to jest zart, bo zaraz o
    podzeganiu do ludobojstwa
    bedzie wpsominal, coz... pogratulowac bystrosci..

    P.

  • 4. Data: 2004-12-30 10:51:35
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > i dodam tylko dla mniej kumatych jak Leszek ze to jest zart, bo zaraz o
    > podzeganiu do ludobojstwa
    > bedzie wpsominal, coz... pogratulowac bystrosci..

    Hehe... Gdybym nawet radę o zatkaniu komina wziął poważnie, to obawiam się,
    że w walce na takie argumenty w sąsiadem ani ja ani moi znajomi nie
    wygralibyśmy.

    Stąd wolę bardziej cywilizowane, a dla niego przykre, sposoby walki ;)

  • 5. Data: 2004-12-30 11:58:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Elvgreen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    Straż Miejska, albo Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta / Gminy /
    Dzielnicy. Oni się tym zajmują.

  • 6. Data: 2005-01-04 19:01:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > i dodam tylko dla mniej kumatych jak Leszek ze to jest zart, bo zaraz o
    > podzeganiu do ludobojstwa
    > bedzie wpsominal, coz... pogratulowac bystrosci..

    Taaa. A popaprany psychicznie p.rokicki napisze o gebelsowskiej
    propagandzie;))))
    Sądzis, że kogoś przekonasz o tym, że nie jesteś tępym i chamowatym
    trollem??
    Tu już wszyscy cię znają.

  • 7. Data: 2005-01-05 12:13:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > propagandzie;))))
    > Sądzis, że kogoś przekonasz o tym, że nie jesteś tępym i chamowatym

    jestem w 100% przekonany ze Ciebie wcale za mniejszego nie maja.

    P.