  • 1. Data: 2005-08-23 11:24:40
    Temat: Czy moge robic zdjecia Policji?
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl>

    Sprawa jest taka (czysto hipotetycznie na przyszłość ;-)
    -zatrzymuje mnie Policja pod zarzutem popełnienia wykroczenia,
    ale wg. mojego rozeznania są w błędzie,
    -odmawiam przyjęcia mandadatu - zostaje skierowany wniosek
    do SG.

    1. Czy mogę robiż zdjęcia tak, że na zdjęciu będzie widać
    funkcjonariuszy?
    2. Czy mam prawo ich nagrywać i czy mają prawo zabronić mi
    nagrywania rozmowy z nimi (od kilku miesięcy mam zawsze cyfrowy
    dyktafon przy sobie, maniacko nagrywam i w kilku sytuacjach był
    nieoceniony, ale nigdy nie mówię, że nagrywam).
    3. Czy na będę miał do wglądu notatkę, którą sporządzą do SG i
    czy mogę coś od siebie do niej dodać?

    --
    -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie

  • 2. Data: 2005-08-23 11:42:28
    Temat: Re: Czy moge robic zdjecia Policji?
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Policjant jest osoba publiczna i w momencie kiedy jest w mundurku mozesz mu
    robic zdjecia .
    Strasznie sie o to wkurzaja .

    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 3. Data: 2005-08-23 12:07:46
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl>

    fotomania <jacek@no_spam_fotomania.pl> pisze:
    > Policjant jest osoba publiczna i w momencie kiedy jest w mundurku mozesz mu
    > robic zdjecia .
    > Strasznie sie o to wkurzaja .

    O, jakiś artykuł?

  • 4. Data: 2005-08-23 12:49:48
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Nie znam podstawy prawnej , nie jestem prawnikiem . Zapytalem policjantow ,
    to mi odpowiedzieli ze niestety na sluzbie to moge im robic zdjecia i nic na
    to nie moga zrobic jako osoby publiczne .

    --
    Pozdrawiam Jacek
    www.fotomania.pl

  • 5. Data: 2005-08-23 13:13:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    fotomania <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> napisali:

    > Nie znam podstawy prawnej , nie jestem prawnikiem . Zapytalem policjantow ,
    > to mi odpowiedzieli ze niestety na sluzbie to moge im robic zdjecia i nic na
    > to nie moga zrobic jako osoby publiczne .

    A po sluzbie juz nie mozna? Dusze aparat zjada? ;>>>

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 6. Data: 2005-08-23 14:26:28
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndgm7sc.9fh.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > A po sluzbie juz nie mozna? Dusze aparat zjada? ;>>>

    przeciez policjant jest caly czas na sluzbie.

  • 7. Data: 2005-08-23 14:48:59
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Zdjecia mozesz robic kazdemu , ale publikowac juz nie mozesz . Jak sadze
    wlasnie o to chodzi w tym poscie w zwiazku z policjantem .

    --
    Pozdrawiam Jacek
    www.fotomania.pl

  • 8. Data: 2005-08-23 14:49:34
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    > przeciez policjant jest caly czas na sluzbie.

    A krowa daje caly czas mleko , heheh .

    --
    Pozdrawiam Jacek
    www.fotomania.pl

  • 9. Data: 2005-08-23 16:54:41
    Od: "Piotr" <k...@i...pl>

    Grzywna dla fotoreportera "Gazety"

    sp (02-04-2004 21:33)

    Zeznania policjantów przekonały sąd o winie fotoreportera "Gazety". Za to,
    że robił zdjęcia sceny bicia przez funkcjonariuszy kibica w Nowej Hucie,
    oskarżono go o... blokowanie jezdni
    Artykuł archiwalny; Kraków / 1.9 kB
    psielski

    begin 666 w.gif
    M1TE&.#EA!@`*`( ``````-\`*2'Y! ``````+ `````&``H```(.A ^A8<NY
    *6H1*5OH<.@4`.P``
    `
    end

    begin 666 str3.gif
    M1TE&.#EA#@`1`/<``)F9F3DY.<+"P@```/_______P```````&L
    `,@`N`&<`
    M:0!F````````````S/L2``$```"$^Q(`6A!%`#P-ZF5P#0@`1P`
    ```````#,
    M^Q(`A/L2`&#L!@``````9?#]?T<``0$`````G/L2`&#L!@`````
    `9?#]?^8!
    M&P`%````R&YQ`(X-"0`!````?-,6`(0-"@```````0```"L_YW?
    U;^AW'H?V
    M=Q0````````````````````L^1(`* `)````````````3/D2````$P`9\OAW
    M`P```% &$P```!,`6-86`"3Y$@``````L/\2`-0L^7=@V/EW_____Q#Z$@!
    4
    M1_9W4 83`'CZ$@``````@/H2`$,````"````'@`@``@_%0`>``@"4-X6``
    ``
    M````````8-CY$%#Z$@!V2/9WL4SV=T@%$P"0^A(`^/L2```````
    `````7/H2
    M``````">`@```0```(!O<0"@/A4``````(X-"0!'````@&]Q`* ^%0`"````
    M&/H2`!NIZ'>;(-YWQ/H2`&W#]G?0=?IW;L/V=]!,%0!HX!8````
    ``*WR^'<X
    M^A(````3`!GR^'<D````@ P3````$P``````$/H2`!=.]G<X^Q(`U"SY=V#8
    M^7?______/H2`+%,]G=(!1,`8.P&``@```#_____H/H2`!O(\'<
    ``!,`````
    M`&C@%@!@[ 8``````````````! `%C$3`!X`( `!````#P`0``````!D^A(`
    M```"`+#_$@!$N?-W*,KS=_____\!````G I%`&C@%@!@[ 8``````" ```#0
    M[1,M70#$`0!U%2U=`,0!X'>Y)S `Q $`````A0```-4V10"$^!(`:S(N9P``
    M``".#0D`B@<!*R !``#0`0``_2[G=TC[$@"J*/!W```3``@`! `8`0``8.P&
    M`*AR2 ``````=. 6````````````!(]#`'3@%@#$0!4`:. 6`'C@%@"X<D@`
    M_____P````" CT,`=. 6`"'Y! $```4`+ `````.`!$`0 A>``,('$APP( "
    M!08((,"PH4,!!B-*G&APH<.+$!5>Q%AQ(\,!! )T],@PHT62)DF6'+EQ@,B$
    J$ 6&).!R8,4`-&76)&!RITR9)G7^Q)ERYTZ>+#UF!""@J=.G``8$! `[
    `
    end

  • 10. Data: 2005-08-23 17:17:16
    Od: "Piotr" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Patryk Sielski" <p...@e...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:1124796279.29977@pdp...
> [...]
    >

    > --
    > -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    > -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie

    Witam
    widać można...
    http://sierp.tc.pl/polic48.htm
    http://sierp.tc.pl/modzel51.htm