  • 1. Data: 2005-08-23 10:58:53
    Temat: reklama i product placement
    Od: "Bedevere" <s...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie, czy jeśli w jakimś produkcie, filmie, albumie ze zdjęciami
    itp. umiezczony jest PP, no na zdjęciach albo kartkach pocztowych widac
    okreslone miejsce i firmie zapłacono żeby w kadrze pojawiło sie dane logo to
    musi być to jakoś zaznaczone gdy produjt trafia do klienta?

    Jesli np. zrobię serię widokówek i będzie tam przed pubem lodówka z napojami
    jakiejś marki, a potem te kartki będa normalnie sprzedawane w kiosku, to czy
    musi być na niej jakiś wpis że producent napojów coś mi zapłacił za taką fotkę
    czy nie?

  • 2. Data: 2005-08-23 11:05:07
    Temat: Re: reklama i product placement
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Bedevere napisał(a):
> [...]
    > musi być na niej jakiś wpis że producent napojów coś mi zapłacił za taką fotkę

    Oczywiście, że nie musi.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin