  • 1. Data: 2006-01-15 13:19:45
    Temat: Czy mogę?
    Od: ms <m...@g...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam następujące pytanie: Czy jako pracownik zatrudniony na czas
    nieokreślony w firmie państwowej mogę otworzyć własną działalność
    gospodarczą?

    Pragnę dodać iż działalność ta byłaby oparta o platformę internetową
    (e-firma) i byłaby zupełnie niekonkurencyjna z tym z czym zajmuje się
    jako pracownik firmy.

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    MS.

  • 2. Data: 2006-01-15 14:14:27
    Temat: Re: Czy mogę?
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    > Witam wszystkich!
    > Mam następujące pytanie: Czy jako pracownik zatrudniony na czas
    > nieokreślony w firmie państwowej mogę otworzyć własną działalność
    > gospodarczą?

    A dlaczego nie? Będziesz nawet mniejszy ZUS płacił.