  • 1. Data: 2006-01-15 11:14:30
    Temat: Mało zaangażowany obronca (zapłacony)
    Od: "Anna" <a...@g...pl>

    Szanowni Państwo,

    prosze o pomoc. Mam sprawe cywilna o przyjecie darowizny mieszkania. Mam
    mecenasa, z którym dobrze mi sie wspólpracuje. Zawsze ma czas przysłac mi
    projekty pism skaładanych do sądu, przeyła mi postanowienia sądu na email. No
    jestem jak na raze zadowolona, jak bedzie dalej, jak juz sprawa sie zacznie to
    zobaczymy, ale mysle ze dobrze.

    Moi rodzice maja sprawe karna, gospodarcza, bardzo trudna, i skomplikowana. Byli
    nawet w areszcie na 3 miesiace i wtedy to ktos polecił mi super mecenasa, wiec
    ja cała w szoku, pobiegłam do niego, byle tylko i rodziców z aresztu wyciągnał.
    Za wziecie sprawy powiedzial 3 tys. Zapłaciłam. Rodziców nie wyciągnał, ale co
    tam, no rodzice maja juz opłaconego mecenasa wiec pomyslałam ze to nie są
    stracone pieniadze. Ale wyglada na to ze są..

    Rodzice sprawy karne maja dwie. Jedną juz przegrali, a mecenas nawet nie
    zadzwonił do nich, ze prokuratura złożyla apelacja.
    Przychodzi na sprawy i mów tylko ze bedzie dobrze i tyle...

    Pytanie: jak można zmusić mecenasa do wiekszego zaangażowania? A nawet nie
    wiekszego, ale jakiego kolwiek, bo rodzicom grozi do 8 lat!
    Czy moge zmienic mecenasa i odzyskac pieniadze skoro głowna sprawa za która
    zapłaciłam mu, jeszcze sie nie rozpoczeła? Jak jest widziana przez sąd zmiana
    mecenasa?

    Pozdrawiam i prosze o pomoc,
    Ann.

  • 2. Data: 2006-01-15 11:46:04
    Temat: Re: Mało zaangażowany obronca (zapłacony)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@g...pl> napisal(a):
    > Moi rodzice maja sprawe karna, gospodarcza, bardzo trudna, i skomplikowana. Byli
    > nawet w areszcie na 3 miesiace i wtedy to ktos polecił mi super mecenasa, wiec

    Z ciekawości - o co ta sprawa?
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-01-15 14:42:08
    Od: "Anna" <a...@g...pl>

    Upadłosc firmy, pokrzywdzeni wierzyciele...
    I co myslisz?
    Pozdr.
    Anna

  • 4. Data: 2006-01-15 17:55:50
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    mozesz zmienic adwokata ale kasy nie odzyskasz .

    pozdrawiam
    Łukasz