  • 71. Data: 2023-09-29 18:40:36
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 17:08:50 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Nawet na wpis do Wikipedii zasłużył.
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Accident_on_the_Bundes
    autobahn_5

    Tu jest napisane
    "Eyewitnesses driving in the same direction reported to police that a
    dark coloured vehicle, possibly a Mercedes-Benz, had approached the
    woman's subcompact car with high speed without keeping safety
    distance, which is mandatory in Germany at higher speeds. "

    Jak czytalem o sprawie dawniej, to chyba zadnych swiadków nie było.
    Tzn takich, którzy by widzieli co sie stało.

    No ale nie wiadomo - pismaki wtedy nie napisali, czy wiki
    nadinterpretuje.

    Ale jest inna informacja: w apelacji skazali na rok w zawieszeniu
    i 12k euro - czyli chyba sąd nie uznawał jego winy za poważną.

    J.

  • 72. Data: 2023-09-29 18:53:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 18:03:18 +0200, Shrek wrote:

    > Będzie go szukała ta sama policja co go kryła:P Brzmi rozsądnie.

    Jak za granicą, to cały Interpol bedzie go szukał :-)

    Ale niedawno pokazywałem

    https://malopolska.policja.gov.pl/krk/aktualnosci/ko
    munikaty

    A teraz znajdz tu
    https://dolnoslaska.policja.gov.pl/

    Albo tu
    https://mazowiecka.policja.gov.pl/

    twoja chociaz prowadzi do
    https://poszukiwani.policja.pl/

    Pięć w całej Polsce?

    A potem ... skaż kogos za pomoc lub ukrywanie osoby poszukiwanej.

    J.

  • 73. Data: 2023-09-29 18:58:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 18:32, J.F pisze:

    > Ale tez "Policja nie potwierdza, że zderzyła się z BMW"
    > Nie potwierdza, nie znaczy, ze zaprzecza.

    Ani nie potwierdza że się zderzył z ufo czy ptakiem. Po prosto BMW ani
    słowa - jakby go nigdy nie było.

    > oryginalną wiadomosc znalazlem
    > https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    > O bmw ani slowa ... ale na zdjeciu bwm wlasnie :-)

    Ale zdjęcie nie jest od policjantów a od pismaków. Tfu - pierdolone
    pismaki. Nieznajo ustaleń a wenszo i kombinujo - i problemy same przez
    nich som!

    > Ale tego wtedy nie wiedziałes.

    Ale wiedziałem że tam było BMW. I wiedziałem że zapierdalało. I
    widziałem filmik z wypadku, mimo że mnie w kraju nie było. A policja
    nawet nie wiedziała o BMW:P Noż kurwa jak?

    > są ślady, ale niewyraźne, sa uszkodzone samochody, ale nie wiadomo
    > dokładnie jak, swiadkowie nie są pewni co widzieli, bo za szybko się
    > zdarzylo ...

    Nie no - nic się nie da zrobić - umorzonko! Co się musi właściwie stać,
    żeby policja była w stanie coś ustalić? Ktoś musiałby wyjebać z
    granatnika na komendzie - a nie, wróć.

    > No ale to prokurator juz decyduje ...

    I to dopiero jak przenieśli śledztwo do okregówki...

    > Jest sporo.
    > Przeanalizowali i teraz gonią sprawce. Albo tylko domniemanego sprawcę

    Przeanalizowali i gonią jak już się ludzie wkurwili przed wyborami. A i
    tak na końcu okaże się że spiedolili zbieranie śladów albo co i koleś za
    nic nie odpowie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2023-09-29 19:03:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 18:53, J.F pisze:

    > A potem ... skaż kogos za pomoc lub ukrywanie osoby poszukiwanej.

    A ukrywanie jest umyślne? No to w myśl myśli robert nikogo nie da się
    skazać - wystarczy że będzie ukrywał pojedynczo, albo zezna że nie
    chciało mu się zadzwonić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2023-09-29 19:44:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 17:41, Shrek pisze:
    > Niespodzianka - kierowca się wylogował z kraju ale wydano list gończy -
    > i tu kolejna niespodzianka - nie podano ani danych ani rysopisu
    > poszukiwanego. Full pro! Przy takich służbach czuję się bezpieczny!

    Skąd wiadomo, że wyjechał z kraju? No i póki co, to chyba wystarczą
    służby, które będą go szukać. Twoja pomoc chyba jest zbędna.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 76. Data: 2023-09-29 19:45:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 18:58, Shrek pisze:
    > Ale zdjęcie nie jest od policjantów a od pismaków. Tfu - pierdolone
    > pismaki. Nieznajo ustaleń a wenszo i kombinujo - i problemy same przez
    > nich som!

    To powinni teraz do tej rzecznik prasowej zadzwonić i dopytać.
    Bym zadzwonił, ale się wstydzę.

    st. sierż. Oliwia Kowalczyk, tel. 723-640-460

    Robert

  • 77. Data: 2023-09-29 19:50:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiadomo, że wyjechał z kraju?

    Z pismakuf.

    > No i póki  co, to chyba wystarczą
    > służby, które będą go szukać. Twoja pomoc chyba jest zbędna.

    Ogólnie pomoc ludzi była zbedna, a to najpierw bemkę widzieli którą
    policja przeoczyła, potem cały wypadek rozrysowali, pismakóff nakręcali-
    tylko problemów narobili - teraz szukać oskarka trzeba... A mogło się
    odleżeć i okazałoby się że dowodów nie zebrali, to nie, uwzięli się i
    szukaj oskarka.

    Gdyby nie te ludzie co się domagają żeby bandytów ścigać i pismaki co
    wenszo i kombinujo to całkiem spoko była by robota była - co nie? A no
    oszukani na allegro - przychodzo i dupę zawracajo żeby coś robić...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-09-29 19:52:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To powinni teraz do tej rzecznik prasowej zadzwonić i dopytać.
    > Bym zadzwonił, ale się wstydzę.
    >
    > st. sierż. Oliwia Kowalczyk, tel. 723-640-460

    Podejrzewam że i tak już telefonu nie odbiera...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2023-09-29 20:04:21