  • 81. Data: 2023-09-29 21:34:30
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 19:50, Shrek pisze:

    > Z pismakuf.

    Tak przy okazji - chcesz się założyć że jest zagranicą - o twoją godność
    oczywiście, żebyś nie miał problemów z prawem ani fiskusem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2023-09-29 21:36:55
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    PD napisał(a):

    > Pospekulujmy o kogo może chodzić

    https://static.im-g.pl/im/0/30246/m30246710,LIST-GON
    CZY.pdf

  • 83. Data: 2023-09-29 23:55:11
    Od: PD <p...@g...pl>

    > A wiesz, jaką rolę odegrał? Czy on uderzył w KIA, czy KIA jemy zajechała?

    No taką rolę odegrał, że zarzuty od prokuratora dostał. Ale faktem jest
    że policja go nie szuka, bo jak by szukała ...

    PD

  • 84. Data: 2023-09-30 00:09:09
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Skąd wiadomo, że wyjechał z kraju?

    Zbędni ludzie złośliwie wyniuchali.

    > No i póki  co, to chyba wystarczą
    > służby, które będą go szukać. Twoja pomoc chyba jest zbędna.

    Będą szukać mówisz? Skąd wiadomo, że wyjechał z kraju?

    PD

  • 85. Data: 2023-09-30 00:11:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A wiesz, jaką rolę odegrał? Czy on uderzył w KIA, czy KIA jemy zajechała?

    Jak posuwał 250+ to na takich krótkich odcinkach robi się to drugorzędne.

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2023-09-30 00:47:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 21:34, Shrek pisze:
    > Tak przy okazji - chcesz się założyć że jest zagranicą - o twoją godność
    > oczywiście, żebyś nie miał problemów z prawem ani fiskusem:P

    Nie, bo nie mam pojęcia, gdzie jest. Zastanawia mnie skąd wiedza, ze
    jest za granicą, skoro nie wiadomo, gdzie jest :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 87. Data: 2023-09-30 01:04:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie, bo nie mam pojęcia, gdzie jest. Zastanawia mnie skąd wiedza, ze
    > jest za granicą, skoro nie wiadomo, gdzie jest :-)

    Z tego linku co JF wkleił, wygląda, że rodzina to potwierdza. Pewnie
    kazali mu się stawić i rodzina powiedziała, że nie może bo wyjechał.

    --
    Marcin

  • 88. Data: 2023-09-30 01:12:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-29, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Z tego linku co JF wkleił, wygląda, że rodzina to potwierdza. Pewnie
    > kazali mu się stawić i rodzina powiedziała, że nie może bo wyjechał.

    https://www.rp.pl/przestepczosc/art39191971-kierowca
    -z-bmw-poszukiwany-ma-przebywac-w-niemczech

    "O tym, że Sebastian M. nie stawił się w prokuraturze, by usłyszeć
    zarzuty spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym poinformował w
    Łodzi prokurator generalny, minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. W
    czwartek prokuratura poinformowała, że wydała postanowienie o zarzutach.
    Okazuje się, że mu ich do teraz nie ogłosiła. Sebastian M., według
    nieoficjalnych informacji ,,Rzeczpospolitej" ma przebywać w Niemczech - o
    czym świadczą dane z logowania się jego telefonu. - Ma również nieważny
    od 2016 r. paszport, więc nie może wyjechać poza Schengen. Dlatego ENA
    (Europejski Nakaz Aresztowania - przyp. aut.) został wydany na Europę -
    mówi nam nasz informator."

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2023-09-30 06:39:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, bo nie mam pojęcia, gdzie jest.

    Na tym polega zakład, że się ryzykuje. Inaczej nie ma zabawy. Zresztą
    wiele nie ryzykujesz zakładając się o godność policjanta:P

  • 90. Data: 2023-09-30 06:44:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2023 o 00:09, PD pisze:

    > Będą szukać mówisz? Skąd wiadomo, że wyjechał z kraju?

    Będą tak samo szukać jak szukali mojego moto - jak mieli szukać jak nie
    wiedzieli gdzie jest. Największe jaja to będą jak go wykop znów wystalkuje;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!