    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Fri, 29 Sep 2023 18:58:43 +0200

    W dniu 29.09.2023 o 18:32, J.F pisze:

    > Ale tez "Policja nie potwierdza, że zderzyła się z BMW"
    > Nie potwierdza, nie znaczy, ze zaprzecza.

    Ani nie potwierdza że się zderzył z ufo czy ptakiem. Po prosto BMW ani
    słowa - jakby go nigdy nie było.

    > oryginalną wiadomosc znalazlem
    > https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    > O bmw ani slowa ... ale na zdjeciu bwm wlasnie :-)

    Ale zdjęcie nie jest od policjantów a od pismaków. Tfu - pierdolone
    pismaki. Nieznajo ustaleń a wenszo i kombinujo - i problemy same przez
    nich som!

    > Ale tego wtedy nie wiedziałes.

    Ale wiedziałem że tam było BMW. I wiedziałem że zapierdalało. I
    widziałem filmik z wypadku, mimo że mnie w kraju nie było. A policja
    nawet nie wiedziała o BMW:P Noż kurwa jak?

    > są ślady, ale niewyraźne, sa uszkodzone samochody, ale nie wiadomo
    > dokładnie jak, swiadkowie nie są pewni co widzieli, bo za szybko się
    > zdarzylo ...

    Nie no - nic się nie da zrobić - umorzonko! Co się musi właściwie stać,
    żeby policja była w stanie coś ustalić? Ktoś musiałby wyjebać z
    granatnika na komendzie - a nie, wróć.

    > No ale to prokurator juz decyduje ...

    I to dopiero jak przenieśli śledztwo do okregówki...

    > Jest sporo.
    > Przeanalizowali i teraz gonią sprawce. Albo tylko domniemanego sprawcę

    Przeanalizowali i gonią jak już się ludzie wkurwili przed wyborami. A i
    tak na końcu okaże się że spiedolili zbieranie śladów albo co i koleś za
    nic nie odpowie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!