  • 611. Data: 2023-11-21 16:57:11
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.11.2023 o 10:26, Olin pisze:

    > Ja szczególnie zapamiętałem rowerzystę na Ukrainie zastrzelonego przez
    > kacapa.

    Właśnie poszerzyłem listę zanim to przeczytałem...
    Też utkwiło mi to w pamięci, bo to była jedna z bardziej obrzydliwych
    rzeczy, które tu policmajster wypisuje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 612. Data: 2023-11-21 17:00:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Nov 2023 16:49:28 +0100, Kviat wrote:

    > No to jeszcze poszerzę:
    > bandyta z obcego państwa strzelający z czołgu do rowerzysty w mieście
    > innego państwa - winny rowerzysta, po chuj jechał na rowerze w swoim
    > mieście?

    Po swoim miescie ale w czasie wojny jakby.
    Bede jechal swoją drogą po linii frontu, i czyja wina?

    Poza tym film widzielismy, i jakos kiepsko było widać to strzelanie,
    tzn o ile pamietam to strzelanie dobrze, ale rowerzystę kiepsko,
    nie wiadomo czy ktos tam do Rosjan nie strzelał ...

    J.

  • 613. Data: 2023-11-21 17:33:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.11.2023 o 17:00, J.F pisze:

    > Po swoim miescie ale w czasie wojny jakby.
    > Bede jechal swoją drogą po linii frontu, i czyja wina?

    Bandyty napadającego na twoją drogę i do ciebie strzelającego.

    Ja pierdolę... ile można w kółko to samo wałkować?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 614. Data: 2023-11-21 17:44:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Nov 2023 17:33:19 +0100, Kviat wrote:

    > Bandyty napadającego na twoją drogę i do ciebie strzelającego.

    A jak oberwałes od swoich, broniących sie?

    > Ja pierdolę... ile można w kółko to samo wałkować?

    No wiesz - historia Europy jest historią wojen.
    A zbrodnia przeciw pokojowi to jeszcze 100 lat nie ma, i jak widac co
    chwila naruszana.

    Po prostu trzeba wygrac :-)

    Teraz masz chocby Palestyna-Izrael, i kto tu jest winny?

    J.

  • 615. Data: 2023-11-22 10:27:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Nov 2023 16:24:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nic na to nie poradzę, że Ty nie jesteś w stanie mnie zrozumieć. Nie
    > mógłbyś do KF wsadzić. i tak nie pojmujesz tego, co piszę, to po co masz
    > się decydować.
    >
    > O ile pamiętam stwierdziłem, że bójka uzasadniałaby ŚPB w postaci
    > zadawania ciosów. Nie wiem, czy tam była bójka, bo mnie tam nie było.

    Masz pecha, bo archiwum nie jest na wyładowujące się akumulatory:

    "Ponieważ za mało prawdopodobne uważam, by bez istotnego powodu pracownik
    ochrony mężczyzna wchodził do damskiej toalety, to jedyne sensowne
    wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i związana z tym interwencja."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/rIKLacf9v
    kg/m/2_9OxkP7AAAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 616. Data: 2023-11-22 11:35:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.11.2023 o 10:27, Olin pisze:
    3
> [...]
    > ochrony mężczyzna wchodził do damskiej toalety, to jedyne sensowne
    > wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i związana z tym interwencja."

    Chyba szczęście!? I z tego wynika, że pisałem, że tam doszło do bójki? I
    tak właśnie tworzą się te teorie spiskowe, że ja tam coś powiedziałem.
    Weź mi w tym zacytowanym fragmencie wskaż ten, z którego wynika, że
    twierdziłem, ze tam była bojka? Kto powiedział, że sprawa ma sensowne
    wyjaśnienie? Ostatecznie wyjaśnieniem okazało się pomylenie kobiety z
    mężczyzną. Na to nie wpadłem, bo na fotkach w sieci ta dziewczyna
    wygląda całkiem dziewczęco. ale tam ciemno było.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 617. Data: 2023-11-22 12:35:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Nov 2023 11:35:43 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    kg/m/2_9OxkP7AAAJ

    > I z tego wynika, że pisałem, że tam doszło do bójki?

    Tak.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 618. Data: 2023-11-22 22:44:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W dniu 22.11.2023 o 10:27, Olin pisze:
    > 3
    kg/m/2_9OxkP7AAAJ

    > Chyba szczęście!? I z tego wynika, że pisałem, że tam doszło do bójki?

    Tak.
    I również to wyjaśnia, dlaczego kolejny raz twierdzisz, że nie
    napisałeś tego, co napisałeś. Bo nie rozumiesz tego, co sam piszesz.
    Albo raczej nie rozumiesz tego co czytasz, co sam napisałeś.
    A skoro nie rozumiesz tego, co sam piszesz, to nawet nie chcę wiedzieć,
    ile rozumiesz z tego, co napisał ktoś inny... np. instrukcję do AED.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 619. Data: 2023-11-23 03:27:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Weź mi w tym zacytowanym fragmencie wskaż ten, z którego wynika, że
    > twierdziłem, ze tam była bojka? Kto powiedział, że sprawa ma sensowne

    No, pisałeś, że to najbardziej sensowne wyjasnienie. Formalnie
    oczywiście nie musi to oznaczać, że na twardo uważasz, że tam doszło do
    bójki, ale skoro jest to dla Ciebie jedyne sensowne wyjasnienie, to
    trudno Cie podejrzewać, że uważasz, inne, mniej sensowne za stan
    faktyczny. A jako, że masz już wyrobioną pewną reputację to nikt nie
    będzie interpretował tego obszernie, a będzie wąsko.

    A powyższe, mógłbyś np. zakomunikować stylem, równiez wiecznego
    antagonisty, JF'a i napisać, że "jakby się tak opierać na dostępnych
    danych to wynika, że musiało tam chyba dojść w kiblu do jakieś bójki,
    ale czy to prawda?" :)

    Widzisz różnicę?

    To jest grupa popularno-prawna, nie specjalistyczna grupa
    kryminalsityczno-prawno-sledcza gdzie siedzą wyjadacze, dla których
    ścielący się trup jest chlebem powszednim. Nikt Twoich wypowiedzi, nie
    będzie dopasowywał do kontekstu środowiska zawodowego w którym tkwisz.
    Polewasz od dłuższego czasu egzamin z psychologii poznawczej,
    środowiskowej, czy jak to tam nazwać.

    --
    Marcin

  • 620. Data: 2023-11-23 07:54:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > antagonisty, JF'a i napisać, że "jakby się tak opierać na dostępnych
    > danych to wynika, że musiało tam chyba dojść w kiblu do jakieś bójki,

    Tak. Z dostępnych informacji nie wynikało, że tam doszło do
    jakiejkolwiek bójki. Czemu miałbym to pisać?
    --
    (~) Robert Tomasik