  • 621. Data: 2023-11-23 09:57:15
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Nov 2023 07:54:48 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z dostępnych informacji nie wynikało, że tam doszło do
    > jakiejkolwiek bójki.

    No właśnie.
    Ale śmiało oznajmiłeś ex cathedra, ze bójka jest jedynym wyjaśnieniem
    zachowania ochroniarza.
    Z nużącą regularnością popisujesz się żelazną logiką rozumowania, która nie
    wytrzymuje starcia z rzeczywistością.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 622. Data: 2023-11-23 11:46:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 09:57, Olin pisze:
> [...]
    > wyjaśnieniem zachowania ochroniarza. Z nużącą regularnością
    > popisujesz się żelazną logiką rozumowania, która nie wytrzymuje

    Bo ona nie ma w ogóle mieć nic wspólnego z rzeczywistością w samym
    założeniu. Przecież mnie tam nie było, to skąd mam wiedzieć, co tam
    rzeczywiście zaszło?

    Mamy Ustawę o ŚPBiBP i jedynym wynikającym z tej ustawy powodem
    uderzania przez pracownika ochrony byłaby interwencja w sprawie bójki w
    damskiej toalecie. Okazało się, że ostatecznie pomylił kobietę z
    mężczyzną, ale to nie tłumaczy zachowania ochroniarza, bo wejście przez
    mężczyznę do damskiej toalety nie upoważnia go do jego znokautowania.

    Teraz jeszcze do głowy przychodzi mi drugi legalny powód, a mianowicie,
    że ochroniarz pomylił kobietę z mężczyzną. Nie mogli się dogadać.
    Kobieta poczuła się zagrożona i rzuciła się na ochroniarza, zaś on
    wówczas mógłby zgodnie z prawem uderzyć.

    Ale też nie wiem, czy taki scenariusz miał tam miejsce. No na możliwość
    pomylenia płci po prostu nie wpadłem, a ściślej rzecz biorąc wpadłem i
    rzuciłem okiem na dostępne w sieci zdjęcia poszkodowanej, ale na nich
    wyglądała na tyle dziewczęco, że uznałem to za nieprawdopodobne.

    Co w tym rozumowaniu nielogicznego?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 623. Data: 2023-11-23 12:14:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tak. Z dostępnych informacji nie wynikało, że tam doszło do
    > jakiejkolwiek bójki. Czemu miałbym to pisać?

    "(...)to jedyne sensowne wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i
    związana z tym interwencja."

    To z jakich informacji to wynikało, skoro z dostępnych nie wynikało?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 624. Data: 2023-11-23 12:14:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co w tym rozumowaniu nielogicznego?

    Z grubsza to że uznałeś że to jedyne tłumaczenie, a więc nie ma innego.
    Co oznacza że twoim zdaniem wlaśnie tak było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 625. Data: 2023-11-23 13:40:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Nov 2023 11:46:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Kobieta poczuła się zagrożona i rzuciła się na ochroniarza, zaś on
    > wówczas mógłby zgodnie z prawem uderzyć.

    O tym że pomylił koszykarkę z chłopem, wiemy od dawna, więc nie musiałeś aż
    tak szalenie natężać intelektu. Przynajmniej tak się tłumaczy, bo jak sam
    zauważyłeś dziewczyna wyglądała mało męsko, a jak już ją bił, to nie
    przestał, a nawet eskalował, kiedy inni mówili mu, że się myli.

    Przy okazji znowu poszedłeś w oskarżanie ofiary i bez żadnych podstaw
    sugerujesz, że mogła się rzucić na ochroniarza.
    Zadziwiające, że nie pomyślałeś, że wykidajło po prostu ma problemy
    emocjonalne, bo już wcześniej był karany za pobicia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 626. Data: 2023-11-23 14:57:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 13:40, Olin pisze:
    > O tym że pomylił koszykarkę z chłopem, wiemy od dawna

    Tak, ale jak w tamtym wątku J.F dał linka do tej informacji, to tylko
    był wiadomo, że ochroniarz pobił Amerykankę. I do tych informacji R.T.
    się odnosił.

    Robert

  • 627. Data: 2023-11-23 15:16:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dziś, 23.11., Robert Policmajster napisał:
    "Teraz jeszcze do głowy przychodzi mi drugi legalny powód, a mianowicie,
    że ochroniarz pomylił kobietę z mężczyzną. Nie mogli się dogadać. "

    Chłopina ma w sobie coś z Kolumba, bo odkrywa nieznane nikomu lądy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 628. Data: 2023-11-23 15:33:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 15:16, Olin pisze:

    > Chłopina ma w sobie coś z Kolumba, bo odkrywa nieznane nikomu lądy.

    W sumie. Legenda głosi że ta ameryka trafiła się kolumbowi przez
    przypadek a myślał że dopłynął do indii (tak wiem, to legenda;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 629. Data: 2023-11-23 15:34:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ety nie upoważnia go do jego znokautowania.

    > Teraz jeszcze do głowy przychodzi mi drugi legalny powód, a mianowicie,
    > że ochroniarz pomylił kobietę z mężczyzną.

    Czyli wina ochroniarza.

    > Nie mogli się dogadać.

    Serio?

    > Kobieta poczuła się zagrożona i rzuciła się na ochroniarza,

    Tak było, nie zmyślam.

    > zaś on
    > wówczas mógłby zgodnie z prawem uderzyć.

    Albo sfrustrowany ochroniarz (bo nie potrafi się dogadać) rzucił się na
    kobietę.
    Albo zwykły nawalony testosteronem (albo cholera wie czym jeszcze)
    rasista, a teraz się tylko głupio tłumaczy, że się pomylił.

    Jak sam widzisz, łatwo można wymyślić więcej niż dwa prawdopodobne powody.
    I do tego jeszcze dużo bardziej prawdopodobne od twoich.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 630. Data: 2023-11-23 18:15:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Nov 2023 12:14:33 +0100, Kviat wrote:

    > "(...)to jedyne sensowne wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i
    > związana z tym interwencja."
    >
    > To z jakich informacji to wynikało, skoro z dostępnych nie wynikało?

    To jest logika, i to w zasadzie dość dobra.
    Ale mogło by chyba też być tak, że wchodzi taki podejrzany typ do
    toalety, więc ochroniarz za nim.

    A dopiero później cos zaczeli pisac, ze to w kolejce przed toaletą
    było.

    J.