  • 371. Data: 2023-10-04 20:57:36
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 20:45, J.F pisze:

    > U nas sie zdarza, a w USA to wrecz nagminne, ze pojazd stoi, w dzien,
    > a i tak w niego ktos wjezdza.

    Nie wiem. USA to trochę dziwny kraj jak dla mnie. No ale to nie USA, nie
    było mgły, duży ruch, więc teorię o staniu można włożyć tam skąd
    pochodzi większość teorii roberta.

    > Ten nie jechal 300
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-08-31/swieb
    odzin-samochod-rozpadl-sie-na-dwie-czesci-jedna-osob
    a-nie-zyje/

    Ten był spawany i przywalił punktowo w drzewo, a ponadto zdjęcia są już
    po strażakach. Uwierz mi, że ci co się wypadkami zajmują potrafią dość
    trafnie ocenić prędkości i często przyczyny "na pierwszy rzut oka". Z
    byłymi strażakami pracuję.

    > Wiec teraz pomysl, ile musialy jechac bmw i kia.
    > Gora 100 ? :-P

    Nie sądzę. A ile za miejscem zderzenia (tylko mni nie mów że sladów nie
    było) się BMW zatrzymało? Bo coś kojarzę że razem będzie będzie koło
    400. To jak - stówkę jechał?

    > medycznie, to ludzie z bmw chyba w dosć dobrym stanie ... i znow -
    > gdzie te 253 ?

    Liczy się w zasadzie tylko opóźnienie w chwili uderzenia w kie. Ile razu
    cięższa była bemka?

    > A policjantom to niechętnie mówią :-)

    Więc wierzmy pismakom:P

    > Ale tu czas jeszcze istotny.

    Myślisz że pisamki byli wcześniej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 372. Data: 2023-10-04 21:01:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 20:14:27 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie - nie wiadomo choć filmiki latają po necie i pokazują co
    > innego,

    Jeden z tych filmików to trzeba bardzo uważnie i starannie
    przeanalizowac, i być moze cos sie z niego wyciągnie ..

    > wiadomo już w zasadzie że zapierdalał

    Tak, zapierdalal, ... na pewien czas przed wypadkiem ..

    > a tu niewiadomo dlaczego
    > prokuratura mówi że to kia rozbija się pierwsza a za chwilę _być_może_
    > zahacza o nią BMW. Po czym śledztwo przejmuje prokuratura okręgowa i
    > zmienia zdanie o 180 stopni. Nie dziwne?

    No, w czasach Ziobro absolutnie nie dziwne :-)

    Poza tym bmw z Łodzi, a okręgowa tez z Łodzi ... :-)

    > Brzytwa ockhama to mówi akurat że jak w wypadku bierze udział BMW to
    > raczej on jest winien.

    Rasizm czy faszyzm ? :-)

    > Tu dodatkowo były filmiki i ślady pokazujące że
    > zapierdalał. Więc wszystko się układało i tak się w końcu ułożyło.
    > Natomiast nie wiadomo niczego na temat tego co by sugerowało ówczesną
    > linię prokuratury rejonowej.

    Filmiki sie ujawnialy pózniej.

    > Wypadek też standardowy nie był.

    No i to mogło mylic.

    > A jak to sprawdzić?

    No tak, Robert by moze cos powiedział, my to tylko jak bedziemy mieli
    pecha ..

    > Skąd wiedzą "od razu" bez biegłego?
    > No to jeśli "stawianie zarzutów z dupy" jest gdzieś uzasadnione to było
    > właśnie tutaj.

    No ale im nie będziesz stawiał zarzutów nierubstwa :-)

    Wiec jakies tam podstawy mają, na tę chwile wystarczające,
    a jak sie okaże, ze dowody szczegolowe swiadczą inaczej, to sie
    wycofa.
    A nie, nie mozna wycofać zarzutu :-)

    J.

  • 373. Data: 2023-10-04 21:22:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 20:48, Shrek pisze:

    > Teraz to już z ZEA. Choć ja osobiście uważam, że teraz to już nie ma się
    > co spieszyć - niech sobie u arabów posiedzi. W sumie to oni teraz mają
    > prawo "pierwokupu" za lewe dokumenty. A potem niech odeślą do nas.

    Standardy w ich więzieniach jakie? Bo zamożny kraj. Jak w Szwecji?

    Robert

  • 374. Data: 2023-10-04 21:56:50
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > co spieszyć - niech sobie u arabów posiedzi. W sumie to oni teraz mają
    > prawo "pierwokupu" za lewe dokumenty. A potem niech odeślą do nas.

    Ale czy arabi będą go chcieli na swoim garnuszku trzymać za lewe
    dokumenty. Bo to raczej kłopotu pierwokup.
    Swoją szosą to się koleś nie popisał, nie dość że wylądował w kraju z
    umową o ekstradycję, to tam jeszcze kara śmierci jest. Za lewe dokumenty
    nie, ale za morderstwo już tak.

    PD

  • 375. Data: 2023-10-04 22:13:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 21:01, J.F pisze:

    > Jeden z tych filmików to trzeba bardzo uważnie i starannie
    > przeanalizowac, i być moze cos sie z niego wyciągnie ..

    Być może. Prokuratura miała co miała i na tej podstawie snuła domysły że
    kianka wyjebała w barierki i o nią zahaczyło BMW. Po czym nagle zmieniła
    zdanie (po zmianie prokuratury na okręgową). Jakie nowe okoliczności
    nastąpiły i skoro rejonówka nie miała wiedzi co się stanie to tworzyła
    jakieś opowieści z dupy wzięte?

    > Tak, zapierdalal, ... na pewien czas przed wypadkiem ..

    Na filmiku też jechał prawie dwa razy szybciej od kianki.

    > No, w czasach Ziobro absolutnie nie dziwne :-)

    Dziwne to było co się działo wcześniej.

    > Rasizm czy faszyzm ? :-)

    Brzytwa ockhama...

    > Filmiki sie ujawnialy pózniej.

    Otóż... nie.

    > No i to mogło mylic.

    W zasadzie wypadek był standardowy - prędkość i skutki nie.

    > No tak, Robert by moze cos powiedział, my to tylko jak bedziemy mieli
    > pecha ..

    Jak robert coś powie to znaczy że tak nie jest. Pamiętasz jak pisał, że
    zarzuty trzeba postawić bo inaczej sprawy się z miejsca nie ruszy? A
    postępowaniu w sprawie nie słyszał? Dlatego lepiej jak robertowi nie
    będziesz wierzył, bo on w zasadzie w 100% mija się z prawdą - jak chcesz
    to spróbuj się z nim o coś założyć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 376. Data: 2023-10-04 22:14:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Standardy w ich więzieniach jakie? Bo zamożny kraj. Jak w Szwecji?

    Podobno nie warto sprawdzać. Znaczy mogą mieć dobrze wyposażone, ale nie
    warto:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 377. Data: 2023-10-04 22:16:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 21:56, PD pisze:

    > Ale czy arabi będą go chcieli na swoim garnuszku trzymać za lewe
    > dokumenty.

    Zasadniczo więzienia są deficytowe z zasady (sprawdzić czy nie usa). Ich
    stać.

    > Swoją szosą to się koleś nie popisał, nie dość że wylądował w kraju z
    > umową o ekstradycję, to tam jeszcze kara śmierci jest. Za lewe dokumenty
    > nie, ale za morderstwo już tak.

    Za lewe dokumenty też pewnie dostałby (a może i dostanie) więcej niż u
    nas za całą akcję na autostradzie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 378. Data: 2023-10-05 01:08:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-04, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    o-szczeg%C3%B3%C5%82y-zatrzymania-majtczaka-wiadomo-
    jak-trafi%C5%82-do-dubaju/ar-AA1hGqqG

    > Raz piszą, że na obrzeżach Dubaju a raz, że na lotnisku go zatrzymali.
    > No i skąd ten Rutkowski? Rodzina wynajęła? Czy pro publico bono? ;)

    Bono nie sądzę, publico jak najbardziej.

    > Ziobro mówił tylko o trzecim. Nie o fałszywym.

    2ch niemieckich raczej nie mógł mieć, a zdaje się była mowa o kolejnym
    niemieckim.

    > Łatwiej z Turcji czy z ZEA będzie go odesłać?

    Ciekawe też to zamieszanie z Dominikaną. Taka Gazeta (GW) rozpisywała
    się, że śledczy dokładnie wiedzą gdzie w tej Dominikanie przebywa i ze
    nic nie moga zrobić. Ten art. był tak samo dziwny jak tamte powołujące
    się na posłankę lewicy jako źródło informacji. No więc, ciekawe czy
    prasa aż tak współpracuje z policją czy też bezkrytycznie łyka różne
    sugestie.

    --
    Marcin

  • 379. Data: 2023-10-05 01:13:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 19:49, Shrek pisze:
    > Ze słów prokurator można wywnioskować że nie tylko się przyczynił a go
    > spowodował:
    >
    > "prawdopodobnie doszło do nieustalonego zjechania samochodu marki Kia i
    > uderzenia w bariery, BMW prawdopodobnie zahaczyło o ten samochód"
    >
    > Czekamy na opinię roberta - niestety znów się nagrało powrzucali na
    > jutuby i wykopy i przeklęte pismaki wenszo i mieszajo! Coraz bardziej
    > zawzięte te ludzie - stachowiak się złośliwie w kiblu zabił żeby nasrać
    > kulsonom w papiery, a ten dokonał samospalenia z rodziną bo go na bemke
    > nie było stać!

    Ten w okularach to Shrek, a łysy to Tomasik. ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=KD8VYtBQGOo

    Robert

  • 380. Data: 2023-10-05 01:19:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Podobno nie warto sprawdzać. Znaczy mogą mieć dobrze wyposażone, ale nie
    > warto:P

    Nie jest to Ameryka Łacińska, ale wolałbym nie sprawdzać. Mozna
    wyguglać, że dostac po ryju lub nawet być torturowanym, to co prawda nie
    jak we Wrocławiu i okolicach, ale zdecydowanie też nie fajnie..

    --
    Marcin