  • 11. Data: 2005-08-02 13:56:34
    Temat: Re: Czy jestem nie karany ?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    sawic napisał(a):
    > W takim razie, proszę o odpowiedź, czego mogę się spodziewać na piśmie,
    > które przyjdzie jako odpowiedź na mój wniosek wystawienia zaświadczenia
    > o nie kartalności, które do mnie za jakiś czas przyjdzie pocztą.

    pieczątki - "nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym" czy jakoś tak
    kary za wykroczenia (poza aresztem) nie są wpisywane do KRK

    KG

  • 12. Data: 2005-08-02 14:48:36
    Od: "Bogus1983 _" <b...@g...pl>

    Witam!
    Przepraszam ze pewno nie ta grupa, wątek itd(jestem tu nowy).
    Mam jedną konkretna sprawe:
    Ile mamdatu dostaje sie za umyślne rozbicie szyby na przystanku i czy jest to
    wykroczenei czy przestępstwo?
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-08-02 16:21:37
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    wykroczenia nie sa wpisywane do rejestru karnego

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 14. Data: 2005-08-02 16:49:10
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Bogus1983 _ napisał(a):
    > Ile mamdatu dostaje sie za umyślne rozbicie szyby na przystanku i czy jest to
    > wykroczenei czy przestępstwo?

    Jeśli szkoda jest wyższa niż 250 zł (a pewnie jest) - przestępstwo, od 3
    mies. do 5 lat pozbawienia wolności, ewentualnie grzywna (od 100 zł do
    720.000 zł albo ograniczenie wolności (prace społeczne) - do roku.
    Szkoda nie przekracza 250 zł - wykroczenie, areszt od 5 do 30 dni,
    ograniczenie wolności do miesiąca albo grzywna od 20 zł do 5000 zł
    mandatu za to chyba nikt nie wystawi...
    Tyle mówią przepisy ;) w praktyce kary bliżej dolnych granic.

    KG