  • 1. Data: 2008-11-28 17:22:43
    Temat: Czy da się zwrócić towar do sklepu?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, wczoraj zakupiono buty w sklepie. Było przymierzanie, wszystko
    ok, to do domu. Dzisiaj po pół dnia chodzenia, Kobieta stwierdza że
    jednak obcas jest za wysoki i nie da rady w nich chodzić. Pojechaliśmy
    do sklepu - buty nadal wyglądają tak jak przy kupnie, z domu suchym
    chodnikiem do auta, potem w biurze i spowrotem do domu. But wytarty
    szmatką, zapakowany do pudełka, tak jak przy kupnie - ale pani
    stwierdziła niestety, że nie przyjmie zwrotu, lub chęci wymiany za
    dopłatą. Buty nie były najtańsze - damskie kozaki na zime i wygląda na
    to, że nie będą używane. Czy da się jeszcze coś z tym zrobić, czy tylko
    aukcja zostaje?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2008-11-28 17:33:47
    Temat: Re: Czy da się zwrócić towar do sklepu?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 18:22:43 +0100, Karol Y napisał(a):

    > Czy da się jeszcze coś z tym zrobić, czy tylko
    > aukcja zostaje?

    Aukcja.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2008-11-28 18:01:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggp3dt$6v8$1@node1.news.atman.pl Karol Y
    <k...@o...pl> pisze:

> [...]
    > były najtańsze - damskie kozaki na zime i wygląda na to, że nie będą
    > używane. Czy da się jeszcze coś z tym zrobić, czy tylko aukcja zostaje?
    Ehh, tak to jest z głupimi babami (i ich głupimi facetami - "spowrotem"...,
    żenujące).
    Poza aukcją można by jeszcze spróbować odsprzedać jakiejś znajomej głupiej
    babie.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-11-28 19:42:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jotte napisał(a) :
> [...]
    > żenujące).
    > Poza aukcją można by jeszcze spróbować odsprzedać jakiejś znajomej głupiej

    Nie przesadzaj. Ja nie jestem głupią babą. Ba! nawet w ogóle nie
    jestem babą. Właśnie się zastanawiam nad podobnym problemem. W
    sklepie butki pięknie pasowały, ale po 10 godzinach w budynku już
    zaczynają uwierać. Nie zawsze się tak idealnie wybierze. Ale Ty
    może jesteś ultraperfekcjonistą.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 5. Data: 2008-11-28 20:04:48
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 28.11.2008, o godzinie 18.22.43, na pl.soc.prawo, Karol Y napisał(a):

    > Czy da się jeszcze coś z tym zrobić, czy tylko
    > aukcja zostaje?

    Nic się zrobić nie da, bo sklep nie musi przyjąć. Na aukcję, albo do
    śmietnika.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2008-11-28 20:18:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > babą. Właśnie się zastanawiam nad podobnym problemem. W sklepie butki
    > pięknie pasowały, ale po 10 godzinach w budynku już zaczynają uwierać.

    To już twój problem.

  • 7. Data: 2008-11-28 20:25:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggphjj$gag$1@news.onet.pl Zbynek Ltd.
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie przesadzaj. Ja nie jestem głupią babą. Ba! nawet w ogóle nie jestem
    > babą.
    Ciiiicho, cholera...

    > Właśnie się zastanawiam nad podobnym problemem. W sklepie butki pięknie
    > pasowały, ale po 10 godzinach w budynku już zaczynają uwierać. Nie zawsze
    > się tak idealnie wybierze.
    Ale obcasy nie są za wysokie?
    Załóż sobie na płetwy jakieś grubsze onuce, połaź po chałupie to się rozbiją
    i będzie OK.
    A jak nie - to może jednak nie masz racji???

    > Ale Ty może jesteś ultraperfekcjonistą.
    Nic mi o tym nie wiadomo.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-11-28 20:58:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 28 listopad 2008 18:22
    (autor Karol Y
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ggp3dt$6v8$1@node1.news.atman.pl>):

    > Kobieta stwierdza że
    > jednak obcas jest za wysoki i nie da rady w nich chodzić.

    Skoro buty są nierówne, to oczywiście można reklamować. Przecież to
    normalka, że obcasy mają być równe! Skoro jeden jest za wysoki, to
    reklamować i łaski nie robią.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-11-28 22:51:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.11.2008 Karol Y <k...@o...pl> napisał/a:
    > Witam, wczoraj zakupiono buty w sklepie. Było przymierzanie, wszystko
    > ok, to do domu. Dzisiaj po pół dnia chodzenia, Kobieta stwierdza że
    > jednak obcas jest za wysoki i nie da rady w nich chodzić. Pojechaliśmy

    Jak rozumiem "obcas jest za wysoki" to figura retoryczna a nie
    stwierdzenie faktu, że obcasy w obrebie pary różnią się wysokością? :)
    Jeśli tak, to pozamiatane.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2008-11-29 09:07:50
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    > zawsze się tak idealnie wybierze. Ale Ty może jesteś ultraperfekcjonistą.

    ale w jednym i drugim przypadku były noszone.
    czy sprzedawca to jakas instytucja charytatywna?
    a może Ty chciałbyś później kupić takie uzywane ( kilka godzin mimo wszystko
    były na nogach- to nie to samo co przymierzanie) buty?

    co pozniej z tym robic na sklepie?

    odrobina logiki panowie.... i panie ;)

    Easy