  • 1. Data: 2008-11-28 12:41:22
    Temat: wykluczenie ze spolki wspolnika
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie czy jest jakiś sposób na wykluczenie ze spółki jednego ze
    wspólników?
    Jak wygląda taka procedura?

    pzdr
    mar

  • 2. Data: 2008-11-28 12:41:58
    Temat: Re: wykluczenie ze spolki wspolnika
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    sp. z o.o.

  • 3. Data: 2008-11-28 12:51:19
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Mam pytanie czy jest jakiś sposób na wykluczenie ze spółki jednego ze
    > wspólników?

    najprościej poprzez podwyższenie kapitału spółki tj. dopłaty
    całkiem go nie wykluczysz ale możesz zmniejszyć mu ilość udziałów

  • 4. Data: 2008-11-28 13:02:35
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    czyli co? zarzad decyduje o podwyzszeniu kapitału, 4 wspolnikow wplaca a
    jeden nie?

    pewnie tez bedzie chcial wplacic

  • 5. Data: 2008-11-28 13:14:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 13:51:19 +0100, Haribo napisał(a):

    > najprościej poprzez podwyższenie kapitału spółki tj. dopłaty całkiem go
    > nie wykluczysz ale możesz zmniejszyć mu ilość udziałów

    Zakładając, że się sam na to zgodzi ;-)

    Wyłączenie wspólnika spółki z ograniczoną odpowiedzialnością opisuje art.
    266 i nast. ksh.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl