  • 1. Data: 2008-11-28 13:23:33
    Temat: Podział działki rolnej
    Od: "Wasiuk" <w...@w...pl>

    Witam!

    Teść chce podzielić i przepisać działkę rolną na trzy części dla swoich
    dzieci i przekształcić je na budowlane, ale gmina nie chce wyrazić zgody aby
    na tych trzech działkach postawić trzy budynki. Zgodzić się może tylko na
    jeden budynek. O co, chodzi bo jak się o tym dowiedziałem to wydaje mi się
    to totalną bzdurą, czemu gmina robi taki problem?

    Przemek

  • 2. Data: 2008-11-28 16:35:07
    Temat: Re: Podział działki rolnej
    Od: "Wasiuk" <w...@w...pl>

    Z ostatnich wieści wiem, że gmina nie pozwala aby wszystkie trzy działki
    rozpoczęły na raz budowę tylko po kolei. Chore !

    Przemek