  • 11. Data: 2014-05-14 13:48:15
    Temat: Re: Czy Polska to państwo prawa
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    nie chce mi sie nie chce mi sie nie chce mi sie ...zieeeewwww

  • 12. Data: 2014-05-14 14:05:51
    Od: dexth <d...@i...pl>

    W dniu środa, 14 maja 2014 11:06:41 UTC+2 użytkownik dexth napisał:
    > Mój dziadek zrobił głupotę i postawił w 1965 roku na swojej działce przy ogrodzeniu
    dębowy 3 metrowy krzyż. W maju zbierają się tu starsze panie i śpiewają pieśni. W
    1990 roku zmienialiśmy ogrodzenie i przesunęliśmy płot tak, że krzyż jest poza naszym
    ogrodzeniem. Zrobiliśmy to, ponieważ do strojenia krzyża panie wchodziły przez nasz
    ogródek. W 1991 roku dziadek zmarł i ja jestem właścicielem posiadłości. Nie było z
    tego powodu żadnych sporów, aż do 1995 roku, kiedy bez powiadomienia mnie podstępnie
    wykopali nasz krzyż i postawili metalowy. Od tego czasu trwa spór, bo to jest już
    ich. W 2010 ogrodzili krzyz płotkiem metalowym, również bez mojej zgody. Prace te są
    zawsze prowadzone pod moją nieobecność. Domyślałam się kto to robi, ale te osoby mi
    odpowiadały, że to nie one , ale wieś o tym decyduje i wieś to robi. 14 kwietnia 2014
    wróciłem z pracy wcześniej niż zwykle i zastałem kilka osób, które właśnie zbierały
    się do odejścia po zakończonej pracy. Została wylana betonowa płyta, wielkości 1 metr
    na 80 centymetrów. To te osoby, co zawsze podejrzewałem, że te prace wykonują.
    Zażądałem natychmiastowego usunięcia tej betonowej płyty z mojej działki. Jedna z
    tych osób mi odpowiedziała, żebym się z tym problemem udał do księdza, druga, że nie
    mam tu nic do gadania, bo to nie moja działka i mogę sobie rządzić wewnątrz
    ogrodzenia, a oni robią to w pasie drogowym i mają do tego prawo a jedna pani, że
    krzyż tu stał i stał będzie i już mnie uprzedza, że na tej wylewce będzie postawiona
    kapliczka (pewno miała na myśli figurkę czy coś w tym rodzaju). W każdym razie
    okazuje się, że sprawa jest rozwojowa. Zgłosiłem nazwiska osób które wykonywały te
    prace do Urzędu Gminy jako właściciela pasa drogowego oraz na Policję. Z urzędu
    dostałem odpowiedź, że Urząd nie wydawał pozwolenia na wykonywanie prac w pasie
    drogowym w mojej miejscowości, a dziś też dostałem pismo z prokuratury o odmowie
    wszczęcia dochodzenia, bo czyn nosi znamion czynu zabronionego. Teraz już nie chcę
    tego cyrku mieć przed domem, a oni pewno dostaną tą odpowiedź z prokuratury, która
    ich dowartościuje i zmobilizuje do jeszcze aktywniejszych działań. Planuje ogrodzić
    się w granicach działki i wtedy ten krzyż będzie wewnątrz mojego ogrodzenia, ale już
    sąsiedzi mi mówią, że moje ogrodzenie powinno ominąć krzyż. Nie jestem postury
    Pudziana czy Kliczki. Co robić?

  • 13. Data: 2014-05-14 14:14:09
    Od: dexth <d...@i...pl>

    W dniu środa, 14 maja 2014 11:06:41 UTC+2 użytkownik dexth napisał:
    Mój dziadek zrobił głupotę i postawił w 1965 roku
    na swojej działce przy ogodzeniu dębowy 3 metrowy krzyż.
[...]
    co zasze podejżewałem, że te prace wykonują.
    Zarządałem natychmiastowego usunięcia tej
    betonowej płyty z mojej działki. Jadna z tych
[...]
    pismo z prokuratury o umożeniu sprawy,
    bo nie nosi znamion czynu zabronionego.

  • 14. Data: 2014-05-14 14:25:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2014 14:14, dexth pisze:

> [...]
    > wewnątrz mojego ogrodzenia, ale już sąsiedzi mi
    > mówią, że moje ogrodzenie powinno ominąć krzyż.
    > Nie jestem postury Pudziana czy Kliczki. Co robić?

    Wziąć koparkę, usunąć beton i krzyż w cholerę, krzyż oddać na złom
    (będzie na pokrycie kosztów operacji), ogrodzenie postawić solidne i we
    własnej granicy bez ustępstw dla dewotów. Małą kościół to niech sobie do
    niego łażą, jak nie mają nic innego do roboty.

    A na przyszłość traktować wszystkich naruszających mir domowy stosownie
    - wezwać do opuszczenia ogrodzonego terenu, a w razie odmowy opuszczenia
    wezwać policję z informacją jacyś bandyci/wariaci na teren się wdzierają.

    W razie kierowania gróźb - nagrywać i zgłaszać policji. Jeśli
    autentycznie się obawiasz o własną skórę i w grupie napastników są
    jakieś mięśniaki - rewolwer czarnoprochowy można kupić bez problemów i
    do odstraszenia takich wystarczy na pewno. Jeśli tylko jakieś mniej
    bitne osoby ale za to stado - solidna polewaczka powinna wystarczyć, a
    własny ogródek podlewać przecież możesz.

    No i na wszelki wypadek - monitoring by się przydał na wypadek, jakby
    chcieli się mścić coś podrzucając (zresztą to tak czy inaczj warto mieć).

  • 15. Data: 2014-05-14 14:50:53
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    tak zachowuje sie prawdziwy psychol :)

  • 16. Data: 2014-05-14 15:01:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2014 14:50, Zdzichu Pi pisze:
    > tak zachowuje sie prawdziwy psychol :)

    Wracaj do domu, gówniarzu.

  • 17. Data: 2014-05-14 15:31:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 13:43:28 +0200
    m <m...@g...com> wrote:

    > 20 lat minęło, jest wejście samoistne w posiadanie, ewidentnie w dobrej
    > wierze (tj. są przekonani że to ich).

    Po pierwsze primo, jeśli mówimy o zasiedzeniu, to musiałoby upłynąć 30 lat
    użytkowania, bo tyle trwa to w złej wierze. O dobrej wierze nie ma tutaj mowy, bo
    cała wioska wie, że to jej ziemia.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 18. Data: 2014-05-14 15:36:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 02:06:41 -0700 (PDT)
    dexth <d...@i...pl> wrote:

    > Co robić?

    Jeśli sprawy nie da się załatwić po dobroci, to znaczy że jeśli ksiąd w określonym
    przez Ciebie terminie nie spowoduje usunięcie krzyża, to ja bym zrobił tak.

    Po pierwsze primo wysoko ubezpieczył dom, po drugie założył monitoring z zapisem na
    zdalny dysk, ewentualnie kopią w czasie rzeczywistym. Tak aby kopie nagrania były
    gdzieś poza domem.

    Potem tak jak piszą inni, postawił płot zgodnie z granicą działki i usunął krzyż.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 19. Data: 2014-05-14 15:39:50
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 14 maja 2014 15:31:02 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Po pierwsze primo, jeśli mówimy o zasiedzeniu, to musiałoby upłynąć 30 lat
    > użytkowania, bo tyle trwa to w złej wierze. O dobrej wierze nie ma tutaj mowy, > bo
    cała wioska wie, że to jej ziemia.

    Dokladnie. Pozatym byly podejmowane proby rozwiazania problemu i prosby
    o usuniecie spornego krzyza z posesji, a to chyba powinno przerywac
    bieg zasiedzenia?

    Pozdrawiam
    MK

  • 20. Data: 2014-05-14 16:49:12
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 14.05.2014 15:36, szerszen pisze:

    > Potem tak jak piszą inni, postawił płot zgodnie z granicą działki i usunął krzyż.

    Może jeszcze spróbować proboszczowi wystawić rachunek za magazynowanie
    złomu :) Ciekawe jakby zareagował.

    marcin