eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? › Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
  • Data: 2019-02-07 20:40:42
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Nie bardzo, bo z tego co czytam, GW wrzuciła tę fakturę ze względu na
    > komentarz Morawieckiego, że nie było żadnej faktury, to jak Srebrna
    > miała płacić. Kwestia ważności/zakresu ewentualnej umowy ZCP nie była w
    > ogóle w art. poruszana.

    Srebrna nie chciała faktury od Austriaka, ale przede wszystkim
    udokumentowania poniesionych kosztów przez niego. Taki świstek papieru z
    wystawioną przez niego fakturą żadnych kosztów nie udowadnia. Nie dziwię
    się, że tego podejrzanego typa spuszczono do sądu, tam będzie musiał
    rzeczwiście wykazać swoje urojone roszczenia. Na razie, zamiast to
    zrobić, uprawia medialną nagonkę za pomocą średniej jakości adwokata.

    --
    Liwiusz