eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? › Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
  • Data: 2019-02-07 20:38:52
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-07 o 19:41, Kviat pisze:
> [...]
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Jakbyś poszukał informacji nie tylko w TVpis, to dowiedziałbyś się, że
    > było pełnomocnictwo i umowa.

    Komentuję tylko to, co podaje GW jako jakiś superdowód, a w
    rzeczywistości to śmiech na sali. Jak są jakieś inne dowody, to niech
    sobie strony idą do sądu, a nie robią kipisz w pseudomediach.

    --
    Liwiusz