eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Date: Mon, 18 Feb 2019 08:02:21 +0100
    <e...@4...com> <a...@w...eu>
    <320azk2fpujv.43h8rujdwk0e$.dlg@40tude.net>
    <q43fk7$it3$1@node1.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <q43gk8$jtb$2@node1.news.atman.pl>
    <5c65c5c9$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q45oil$olg$2@node1.news.atman.pl>
    <5c66810d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4600p$111$1@node1.news.atman.pl>
    <5c66b2e2$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q46bvr$db9$1@node1.news.atman.pl>
    <5c66b580$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c66beca$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c66e5e2$0$492$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 17:16, Kviat pisze:

    > Nie wiem skąd się wzięło, że od tej faktury vat nie został zapłacony.

    Z wypowiedzi rzeczniczki rządu.

    > Skąd wiadomo, że nie został? Może gościa było stać na zapłatę i zapłacił?

    Jest gorzej, niż wam wyborcza poddaje do gadania. Ten VAT nie był do
    zapłaty, ponieważ miał być do skompensowania z fakturami kosztowymi.
    Rozwiązania są dwa:
    1) Nie został skompensowany, bo nie było faktur kosztowych -> Austriak
    naciąga
    2) Faktury kosztowe obniżyły VAT, a refaktura go nie powiększyła ->
    Austriak wyłudził zwrot VAT.

    > W żaden sposób to nie rzutuje ani nie usprawiedliwia postępowania
    > Kaczyńskiego.

    Sęk w tym, że chcąc zachować neutralność do tej sprawy, trudno założyć,
    że jego zachowanie było w jakiś sposób niewłaściwe.

    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Wyłudzenie byłby wtedy, gdyby usługa nie została wykonana.

    Nie była wykonana, ponieważ to nie jest faktura wystawiona za usługę,
    tylko refaktura kosztów. Usługa była "gratis".

    > To czy faktura została zaksięgowana czy nie, nie ma kompletnie związku.

    W kwestii przesłanek, czy może została wystawiona w styczniu 2019 ma
    jednak związek.

    > To jakaś zgadywanka?
    > Co za różnica, czy wysłał czy nie. Bez związku kompletnie.

    Skoro nie ma jej w JPK, nie dotarła do Srebrnej, to - jw.

    > Przecież napisali jakie.
    > Związane z realizacją zlecenia.

    To idź di dyskutuj z prokuratorem. Skoro rzekomy wierzyciel chciałby
    przez takich pożytecznych idiotów przenieść dyskusję na grunt publiczny,
    to nic dziwnego, że dyskusja się toczy na podstawie takich dokumentów,
    jakie zostały pokazane.

    > To jakaś zgadywanka?
    > Zawsze możesz ich zapytać, czy zrobili.

    A Austriak nam płaci, abyśmy się jakoś szczególnie pochylali nad jego
    sprawą i mu doradzali? Ma dwóch adwokatów Dibuła i Giertycha, którzy
    wolą brylować w mediach. Jego ignorancka postawa tylko uzasadnia
    polecenie prezesa - spadaj dziadu do sądu i nie zawracaj mi dupy.

    --
    Liwiusz