eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-18 12:50:21
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-18 o 12:42, Kviat pisze:

    > I z tych podstaw księgowości wiesz, że jest gorzej niż GW poddaje pod
    > gadanie?

    Proste wnioski. Skoro:
    a/ rzekomo były faktury kosztowe
    b/ rzekomo była refaktura,

    to zakładając, że refaktura była wystawiona rzetelnie, VAT z tych faktur
    się kompensuje. Wychodzi na zero. Jeśli jednak mamy informację, że do
    kompensacji nie doszło, tylko z tej faktury jest zaległość na VAT do
    budżetu, to znaczy, że Austriak wrzucił sobie w koszty faktury kosztowe
    i VAT odliczył, a "zapomniał" zapłacić za VAT naliczony w refakturze.

    > Serio?

    Zawsze możesz przedstawić inny tok rozumowania, chętnie podyskutuję.

    > I dyskusja jest o tym, czy jest gorzej dla Kaczyńskiego, a nie czy jest
    > gorzej dla Austriaka.
    > Austriaka mogą nawet posadzić za palenie papierosów w miejscu
    > niedozwolonym, wisi mi to.

    Mi też on wisi i ta cała jego podejrzana transakcja.

    > Nie wiesz czy wystawiły, ale nie przeszkadza ci to spekulować.

    Skoro Austriak wystawia na spekulację część danych, to nic dziwnego, że
    o części się spekuluje. Ponadto uprzejmie jest jednak założyć, że
    pokazuje to, co działa na jego korzyść, a nie na jego niekorzyść.

    > Czyli jednak nie wiesz.
    > A już myślałem, że wyczytałeś to z podstaw księgowości.

    Z podstaw księgowości wynikają obydwa możliwe punkty, które na drodze
    manipulacji podzieliłeś i kazałeś się określić co do konkretnego. Który
    jest prawdziwy, tego nie wiem.

    > Czego nie zrozumiałeś z opublikowanych nagrań, z których wynika, że
    > poseł na sejm robi interesy?

    Nie ma takiego zakazu.

    --
    Liwiusz