eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej] › Re: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej]
  • Data: 2017-11-15 11:36:25
    Temat: Re: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej]
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-15, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > _W Polsce_ prawo USA nie obowiązuje. Niemcy nie wymusiły na Facebooku z
    > kraju "ponoć sztandarowej wolności słowa" stosowania niemieckich
    > prawnych standardów cenzurowania? Facebook bronił do upadłego
    > "wartości USA" i wyższości prawa USA na prawem zapyziałych Niemiec?
    > Nie zauważyłem.

    Ja się tylko zastanawiam gdzie i co masz poprzestawiane "nie tak",
    że zamiast czuć wstyd z powodu akcji narodowców i tego pokazu rasizmu,
    zamiast czuć chociażby lekką wdzięczność do FB, że chociaż w części
    ogranicza tą naszą kompromitację, to jeszcze szukasz dziury w całym.

    I przykro mi się robi, jak sobie teraz uświadamiam jak wiele osób
    w Polsce skrywało w sobie tego typu nienawistne i małostkowe
    zachowania i poglądy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com