  • 1. Data: 2002-07-03 09:24:03
    Temat: Czy Dz.U. jest gdzieś w internecie?
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Szukam niekiedy różnych Ustaw i w związku z tym mam pytanie: Czy są one
    przez Państwo publikowane gdzieś w internecie? A może inne organizacje /
    firmy to robią? proszę o linki...

    Maciej N.

  • 2. Data: 2002-07-03 09:40:08
    Temat: Re: Czy Dz.U. jest gdzieś w internecie?
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    > Maciej N.

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 3. Data: 2002-07-03 10:58:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński"

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    ja tam wole http://www.abc.com.pl/
    zakladka "serwis" i "publikatory"
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-03 18:25:13
    Od: "Michal Letowski" <m...@g...com>

> [...]
    > Szukam niekiedy różnych Ustaw i w związku z tym mam pytanie: Czy są one
    > przez Państwo publikowane gdzieś w internecie? A może inne organizacje /

    Aktualne Dz.U. mozna znalezc pod adresem:
    www.gpkprm.gov.pl
    Sa to PDF, wiec w 100% odpowiadaja oryginalom.

    Skany Dz.U. (nie tylko biezacych) mozna znalezc
    pod adresem:
    www.infor.pl
    Sa tam tez wersje tekstowe.

    No i jeszcze:
    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi

    Michal Letowski

  • 5. Data: 2002-07-04 12:51:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Michal Letowski" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > www.gpkprm.gov.pl
    > Sa to PDF, wiec w 100% odpowiadaja oryginalom.
    >
    > Skany Dz.U. (nie tylko biezacych) mozna znalezc

    No i jeszcze www.sejm.gov.pl

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-07-04 13:15:20
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Aktualne Dz.U. mozna znalezc pod adresem:
    > www.gpkprm.gov.pl
    > Sa to PDF, wiec w 100% odpowiadaja oryginalom.

    Tak na marginesie:
    Kronika Wydarzen serwisu VaGla.pl Prawo i Internet

    Powszechna dostępność prawa
    Życie, "Zamiast ustaw - myjnie i kanały": "Wszelkie akty prawne powinny być
    powszechnie dostępne. Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Premiera
    postanowiło jednak nie szokować na swoich stronach internetowych zbyt
    wielkimi dawkami prawa". Powodów jest kilka: GP zarabia na sprzedaży
    Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich, a udostępnianie ich treści w
    Internecie, mogłoby ten dochód zmniejszyć. Ponadto urzędnicy Kancelarii
    Premiera twierdzą, że nie posiadają odpowiedniej "infrastruktury
    technicznej", by na stronach internetowych umieścić pełną treść aktów
    urzędowych. W ustawie o ogłaszaniu aktów normatywnych z 2000 roku wymienia
    się wersję elektroniczną jako jedną z form udostępniania aktów prawnych.

    na www.gpkprm.gov.pl sa tylko pierwsze strony dziennikow ustaw.

    A proponuje przyjrzec sie komercyjnej usludze:
    http://www.lexpolonica.pl/

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 7. Data: 2002-07-04 15:48:11
    Od: "Michal Letowski" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:ag1hpv$11l$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Michal Letowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > na www.gpkprm.gov.pl sa tylko pierwsze strony dziennikow ustaw.

    No, jeszcze kilka dni temu byly tez kompletne dzienniki... Fakt, ze nie ma
    tych
    najnowszych, tylko takie kilkutygodniowe...

    A w ogole to zgadzam sie, ze powinien istniec ustawowy obowiazek
    umieszczania tresci
    aktow prawnych w Intenecie.

    Michal Letowski

  • 8. Data: 2002-07-04 18:42:39
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:ag1hpv$11l$1@news2.ipartners.pl...

    > na www.gpkprm.gov.pl sa tylko pierwsze strony dziennikow ustaw.

    Obok są do pobrania pliki PDF z pełną treścią Dz.U.