  • 1. Data: 2002-07-03 07:40:22
    Temat: Jakie podatki przy Sp. z o.o.
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos z Was orientuje sie jakie i w jakiej wysokosci powinna placic Sp. z
    o.o. dla fiskusa?
    Bede wdzieczny za szybka odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-07-03 08:25:42
    Temat: Re: Jakie podatki przy Sp. z o.o.
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy ktos z Was orientuje sie jakie i w jakiej wysokosci powinna placic Sp.
    > o.o. dla fiskusa?
    > Bede wdzieczny za szybka odpowiedz.

    Na pewno podatek dochodowy od osób prawnych. Na pewno będzie też płatnikiem
    podatku dochodowego za pracowników. Reszta w zależności od rodzaju
    działalności, obrotów, posiadanego majątku mogą to być VAT, podatki lokalne
    (np. od nieruchomości)
    Pytania należy zadawać z większą precyzją

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-07-03 08:35:26
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 3 Jul 2002 a...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy ktos z Was orientuje sie jakie i w jakiej wysokosci powinna placic
> [...]

    Redaktorzy GP przewidzieli twoje pytanie i na dziś masz:
    http://www.gazetaprawna.pl/numery/12702-732/dywidend
    a.html
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-07-03 09:46:09
    Temat: Odp: Jakie podatki przy Sp. z o.o.
    Od: "sanitco" <s...@w...pl>

    Przejrzalem tekst pod podanym adresem. Chodzilo mi wlasnie o podatek
    dochodowy
    Z tekstu zrozumialem, ze podatek dochodowy od sp. z o.o. wynosi 15%.

    Użytkownik DarekS <n...@a...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afuccg$gjl$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-07-03 10:11:45
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "sanitco" <s...@w...pl> wrote in message news:afuguk$6e2$1@dns.ats.pl...
    > Przejrzalem tekst pod podanym adresem. Chodzilo mi wlasnie o podatek
    > dochodowy
    > Z tekstu zrozumialem, ze podatek dochodowy od sp. z o.o. wynosi 15%.

    Po pierwsze odpowiadaj pod treścią - łatwiej zachować logikę wypowiedzi,

    po drugie odpowiadaj do właściwego postu,

    po trzecie uważnie czytaj - w linku podanym przez Gotfryda była mowa tylko i
    wyłącznie o dochodach z kapitałów (patrz nadtytuł: opodatkowanie udziału w
    zyskach osób prawnych)

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 6. Data: 2002-07-03 12:14:15
    Od: "sanitco" <s...@w...pl>

    Dziekuje za pomoc i dobre rady.

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0207031034270.7406-100000@irys
    .stanpol.com.pl...

  • 7. Data: 2002-07-03 12:14:29
    Od: "sanitco" <s...@w...pl>

    Dziekuje za pomoc i dobre rady. Wszystko wiem - 28%