  • 71. Data: 2020-01-16 20:59:58
    Temat: Re: Cofanie licznika....
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > A co z tymi co licznik ku przodowi podkręcą? :-)

    Ciezko bedzie wykryc :)
    No chyba ze masz licznik co sie zeruje po 400kkm i przekrecisz z 399kkm w
    przód to wtedy... to ja juz nie wiem czy przekrecasz w przód czy w tył ;-
    DDDD

    Ale w sumie trzeba władzy pogratulowac ze kolejna sprawe udało się
    załatwic na zasadzie wylewania dziecka z kapiela! :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 72. Data: 2020-01-16 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > I tak z automatu decyzja administracyjna 300tys zł miałby zapłacić
    > właściciel 23 letniego golfa3 z powodu tego ze w tych autach licznik
    > się zeruje po 300km?

    Tak to jest jak sie mysli kategoriami "karac karac" zamiast probowac
    zastanowic sie na czym polega prawdziwy problem i go rozwiazac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 73. Data: 2020-01-16 21:38:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    --
    Robert Tomasik

  • 74. Data: 2020-01-16 21:40:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.01.2020 o 19:04, Kris pisze:

    > I tak z automatu decyzja administracyjna 300tys zł miałby zapłacić
    > właściciel 23 letniego golfa3 z powodu tego ze w tych autach licznik
    > się zeruje po 300km?

    Następny :-) NIEUPRAWNIONĄ ingerencję. Powinna być procedura na zmianę.
    Przykładowo, jak chcesz zmienić, to jedziesz na Okręgową Stacj ę
    Diagnostyczną i wbijają, ze dnia .... cofnięto licznik o 400 tyś. km. I
    tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 75. Data: 2020-01-16 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Przykładowo, jak chcesz zmienić, to jedziesz na Okręgową Stacj ę
    > Diagnostyczną i wbijają, ze dnia .... cofnięto licznik o 400 tyś. km. I

    A jak zatrzymaja pomiedzy zmiana a zgłoszeniem?
    Czy naprawde problemem jest to ze ktos ma niekonsekwentne wskazania
    drogomierza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 76. Data: 2020-01-16 23:29:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.01.2020 o 22:59, Budzik pisze:

    > A jak zatrzymaja pomiedzy zmiana a zgłoszeniem?

    Ponieważ nie przyjęto żadnej procedury, to trudno mi powiedzieć, czy ją
    naruszono.

    > Czy naprawde problemem jest to ze ktos ma niekonsekwentne wskazania
    > drogomierza?

    Ustawodawca zajął takie stanowisko.

    --
    Robert Tomasik

  • 77. Data: 2020-01-17 08:40:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 21:38:31 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    >I w drodze decyzji administracyjnej kto miałby weryfikować czy błędny stan licznika
    to w nieupewniona ingerencja czy co innego?

  • 78. Data: 2020-01-17 08:42:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 21:41:00 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > Przykładowo, jak chcesz zmienić, to jedziesz na Okręgową Stacj ę
    > Diagnostyczną i wbijają, ze dnia .... cofnięto licznik o 400 tyś. km. I

    Ale że kto cofa ten licznik wtedy?
    Pracownik stacji diagnostycznej?

  • 79. Data: 2020-01-17 09:18:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem powinna być kara ADMINISTRACYJNA za nieuprawnioną
    > ingerencję w drogomierz.

    tylko stwierdzanie, czy była uprawiona czy nie zajmuje niepotrzebnie
    czas i w sumie nic nie daje. Dlatego moim zdaniem wystarczyłby wpis, że
    nie należy ufać wskazaniom, bo była ingerencja/przekręcenie się
    licznika. Wszystko. Można ew pomyśleć, jeśli byłby łatwy w obsłudze
    system o zgłaszaniu takiego faktu i ew karom, gdy takiego zgłoszenia nie
    będzie. Nadmierna komplikacja moim zdaniem niczemu nie służy, a co
    najwyżej generuje niepotrzebnie problemy.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 81. Data: 2020-01-17 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

> [...]
    > nie będzie. Nadmierna komplikacja moim zdaniem niczemu nie służy, a
    > co najwyżej generuje niepotrzebnie problemy.

    Dokładnie. Odnotowanie ze był taki i taki stan i juz.
    Jezeli gosc bedzie jezdził autem az je zezłomuje to nikomu krzywdy nie
    zrobi, jak bedzie sprzedawał i zatai fakt to po pierwsze wtedy jest jakas
    szkoda, a po drugie kupujacy sobie spojrzy w cepik i juz bedzie wiedział
    ze ma do czynienia z szemranym autem.

    Ale po akcji z pijanymi rowerzystami chyba juz nikt nie ma watpliwości ze
    ani policji ani ustawodawy nie zalezy na rozsadnym ząłatwianiu spraw...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...