  • 1. Data: 2020-01-09 09:02:50
    Temat: Cofanie licznika....
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://tvn24bis.pl/moto,99/cofanie-licznika-policja
    -kontroluje-kierowcow,998735.html

    Rozumiem, że więzienia się powoli zapełniają takimi, co cofnęli
    liczmik....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-01-09 09:32:21
    Temat: Re: Cofanie licznika....
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W celi razem z tymi, którym ktoś ściął drzewo na działce lub podrzucił śmieci.

    -----

  • 3. Data: 2020-01-09 13:30:43
    Od: z <...@...pl>

    Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
    Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

  • 4. Data: 2020-01-09 13:35:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Jan 2020 13:30:43 +0100, z napisał(a):

    > Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
    > Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

    I pogadało se 3 durni :) A ja czwarty że zaszczycam to towarzystwo
    uwagą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-01-09 13:43:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Jan 2020 13:30:43 +0100, z napisał(a):

    > Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
    > Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

    Złe to czasy, kiedy suweren nie może nawet cofnąć licznika.
    Tak właśnie lucyferska UE odbiera nam uświęcone tradycją zwyczaje:
    wywożenie śmieci do lasu, palenie węglem (najlepiej miałem) i chędożenie
    ministrantów przez dobrodzieja.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-01-09 14:42:09
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 09.01.2020 o 13:43, Olin pisze:

> [...]
    > Tak właśnie lucyferska UE odbiera nam uświęcone tradycją zwyczaje:
    > wywożenie śmieci do lasu, palenie węglem (najlepiej miałem) i chędożenie

    Chcieliście demokracji no to ją macie! I tyle w temacie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 7. Data: 2020-01-09 15:26:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-09 o 13:43, Olin pisze:
> [...]
    > Tak właśnie lucyferska UE odbiera nam uświęcone tradycją zwyczaje:
    > wywożenie śmieci do lasu, palenie węglem (najlepiej miałem) i chędożenie

    Troszeczkę mylisz pojęcia. Rowery nie mają liczników, wspomniane
    odkurzacze, lodówki... Wystarczy rocznik i stan techniczny. Można mieć
    kilometry na niemieckiej autostradzie i kilometry w nauce jazdy. Co taka
    informacje komu daje?
    Biurokracja się CIESZY że ma zajęcie. I tyle.

  • 8. Data: 2020-01-09 16:11:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Jan 2020 15:26:07 +0100, z napisał(a):

    > Można mieć
    > kilometry na niemieckiej autostradzie i kilometry w nauce jazdy. Co taka
    > informacje komu daje?

    Nabywcy używanego samochodu daje pojęcie czy był mniej, czy bardziej
    intensywnie używany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2020-01-09 17:12:58
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 15:27:05 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Troszeczkę mylisz pojęcia. Rowery nie mają liczników, wspomniane
    > odkurzacze, lodówki... Wystarczy rocznik i stan techniczny.

    Tak? To dlaczego w menu serwisowym TV są informacje na temat czasu pracy,
    ilości włączeń/wyłączeń, wykładkach softwaru i hardwaru itp? Lodówki są coraz
    bardziej skomputeryzowane - każde urządzenie które ma software ma też zwykle
    menu serwisowe z historią, i to z coraz bardziej szczegółową historią...

    Tu i ówdzie mówi się o "programowanym" psuciu urządzeń przed upływem gwarancji
    - nawet jeśli to tylko "spiskowa teoria", to jest to technicznie możliwe za
    pomocą samego oprogramowania.

    Stan techniczny widać na zewnątrz, można odpicować, wyszpachlować itp
    i sprzedać sprzęt jako niemal nowy, co to "stał na magazynie szczelnie
    zapakowany" - i dopiero dane z menu serwisowego mogą pokazać prawdę co do
    rzeczywistego "przebiegu" - oczywiście o ile ktoś tych danych nie "skoryguje"
    przed sprzedażą - ale jeśli ktoś zechce rozebrać agregat lodówki by zobaczyć
    jego stan techniczny, to życzę mu powodzenia...

    To samo się tyczy wszelkich sterowników w samochodach - wszystkie zapisują
    i rejestrują swoją historię - niedługo w butach będziesz miał procesor z
    czujnikami zliczający ilość kroków, temperaturę, wagę użytkowania - jak
    przekroczysz wagę dopuszczalną dla buta, to stracisz gwarancję.

    Zresztą UE może nakazać montowanie w butach systemów bezpieczeństwa dla
    pieszych, ostrzegających pieszych i ostrzegających kierowców, oczywiście ze
    śledzeniem ścieżki chodzenia przez GPS, Gallileo czy inny Glonass - "UE chroni,
    UE radzi, UE nigdy cię nie zdradzi"...

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 10. Data: 2020-01-09 17:32:49
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik Marek napisał:
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/cofanie-licznika-policja
    -kontroluje-kierowcow,998735.html

    > Rozumiem, że więzienia się powoli zapełniają takimi, co cofnęli
    > liczmik....

    Cofnij se licznik od prądu.