  • 21. Data: 2002-04-29 11:44:53
    Temat: Re: W takim razie co jest grane???
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Luckydar <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aahhm5$i48$...@n...tpi.pl...
    > To jest chyba jakis "przekret prawny", ktory DAJE PRAWO temu "dziecku" do
    > nieposiadania dowodu osobistego. Bo wiem juz z powyzszych wypowiedzi, ze
    > raczej nie ma takiej mozliwosci, aby rodzice mogli zabronic dziecku
    > uzyskania tego dokumentu (???). Nie wiem jednak, na jakiej podstawie to
    bylo
    > zalatwiane i jak to sie ma do zasadniczych uprawnien osoby doroslej
    > (glosowanie, prawo jazdy, itd.)

    A ja znałam przypadek, gdy rodzice mówili pięcioletniemu dziecku, że jak
    będzie kłamać, to mu się nos wydłuży jak Pinokiowi (Pinokiu?).

    Pytanie testowe za 10 pkt.:
    O ile wydłużył się w ciągu 5 lat temu dziecku nos, jeśli kłamał średnio 3
    razy w roku?

    Lucek, powiedz nam w końcu - czy to 19-letnie dziecko było w U.M. (lub
    gminy) czy tylko mamusia mu powiedziała, że tatuś się nie zgadza na dowód
    (lub odwrotnie), więc nawet tam nie poszło?

    Monika

  • 22. Data: 2002-04-29 20:12:15
    Temat: Re: Co zamiast dowodu osobistego?
    Od: Myszoor <m...@p...fm>

    idzie do właściwego urzędu, bierze ze sobą odpis skrócony aktu
    urodzenia,2 zdjęcia i 30 zł, opłata za dowód, prosi o wniosek i już,
    najlepiej jak pódzie i zapyta, a nie bedzie słuchał rodziców, przecięż
    moga go po prostu kłamać.
    jeżeli w urzędzie odmówią, w co wątpię to należy udać się do kierownika
    wydziału i poprosić (jak na grupie już ktoś napisał)o powód odmowy i
    wtedy jak to będzie pytać nas dalej

  • 23. Data: 2002-04-30 09:32:30
    Temat: No dobra, a NIEPOCZYTALNOSC???
    Od: "Luckydar" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Lucek, powiedz nam w końcu - czy to 19-letnie dziecko było w U.M. (lub
    > gminy) czy tylko mamusia mu powiedziała, że tatuś się nie zgadza na dowód
    > (lub odwrotnie), więc nawet tam nie poszło?

    Moze i naklamali, ale ono uwierzylo. Poza tym SA jakies dokumenty i BRAK
    ZGODY jednego z rodzicow. Podejrzewamy, ze rodzinka zalatwila temu "dziecku"
    dokumenty, stwierdzajace jego niepoczytalnosc. Czy w takiej sytuacji rowniez
    ich zgoda nie ma nic do rzeczy? Jesli tak, to z mojej strony EOT i BARDZO
    PRZEPRASZAM ZA ZASMIECANIE GRUPY.

    Pozdrawiam: Luckydar