  • 1. Data: 2002-04-27 20:09:43
    Temat: Wciaz szukam adwokata
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Witam.

    Pytalem pare dni temu o adwokata i otrzymalem odpowiedz, alekontakt sie urwal
    nie ustaliwszy niczego. W zwiazku z tym ponaiwam swoja prosbe o podanie namiarow
    na jakiegos dobrego adwokata w Warszawie specjalizujacego sie w kradziezach
    (otrzymalem z ylej pracy telefon sluzbowy, ktory okazal sie byc ukradziony w
    wyniku rozboju z napadem za co zostalem postawiony w stan oskarzenia lacznie z
    paserstwem, a niczmeu nie jestem winien).

    Czy ktos moze mi pomoc, poniewaz mam coraz mniej czasu?

    Michal Zurawski