    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Date: Wed, 22 Jun 2005 12:25:40 +0200
    <d98uam$453$1@nemesis.news.tpi.pl> <d98vv9$gbl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d990ff$jmd$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9934g$9ge$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d994dp$ivq$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9979l$dho$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d998gp$ooa$1@nemesis.news.tpi.pl> <d99ah9$kte$1@inews.gazeta.pl>
    <d99m9q$jqa$1@inews.gazeta.pl> <d99p79$rb8$4@inews.gazeta.pl>
    <d99vtj$3ga$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9b3ac$jis$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9b5rp$78b$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9b6bb$aii$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9bd4p$1m3$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9bdi4$4v7$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 12:08:55 +0200]:

    > No popatrz, a mnie już cenzurkę wystawiono na mojego
    > niezwykle agresywnego chińskiego grzywacza, z bardzo
    > porządnym rodowodem, po międzynarodowych czempionach,
    > z bardzo słynnej hodowli :-)

    Moze za malo sie tym chwaliles ;-) A moze znalezli sobie
    po prostu powod zeby Ci dokopac ;-) Ale wiesz, tak czy
    siak, skoro wymagasz od innych zeby ich zwierzaki tylko
    na smyczy i w kagancu lataly, niezaleznie od tego co wie
    na ich temat ich wlasciciel -- to dlaczego sadzisz, ze
    istotne jest to co Ty wiesz na temat swojego i mozesz
    go sobie bez kaganca...?

    Takie troche rozumowanie Kalego.

    Moja w kagancu nie lata i latac nie bedzie, zwlaszcza
    w taka dzika pogode, nawet jak jakis swir sie wystraszy
    i policje zawola. Wygoda mojego psiaka jest jednak dla
    mnie wiecej warta niz ewentualny mandat. Ale tez ja nie
    zamierzam wymagac od wlasicieli normalnych, spokojnych
    tyle ze duzych psow, zeby lataly one tylko w kagancu
    i na smyczy.

    Dresy to inna sprawa, tu chetnie policje sama zawolam.

    Kira