  • Data: 2005-06-22 12:50:48
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "Les P" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał

    > A czy matka nie mogłaby ZEJŚĆ z dzieckiem z chodnika po którym będzie się
    > poruszał pijany kierowca samochodem?
    >
    > Mniemam że zrozumiałeś aluzje? :D

    Odnoszę wrażenie, że nie pojąłeś istoty dyskusji jaka się tu od dłuższego
    czasu toczy.Tu nie chodzi o to, czy ta hipotetyczna mama mogła przewidzieć i
    wziąć na ręce, czy ominąć (i w jakiej odległości) potencjalne zagrożenie w
    postaci psa, pijaka, czy parkującej tyłem ciężarówki.
    Oczywiście, że zgodnie z prawem, idąc z dzieckiem na spacer nie musi omijać
    nielegalnej demonstracji czy agresywnie zachowującej się grupki łysej
    młodzieży.
    Cała sprawa dotyczy czego innego: czy jak moje dziecko podrapał kiedyś kot,
    to czy powinno się zamknąć wszystkie koty w klatkach?

    Les P

    Najbardziej mnie dziwi tylko, że ta pani podobno była lekarzem
    weterynarii...