  • Data: 2005-06-22 12:26:13
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 cze o godzinie 14:14, na pl.soc.prawo, Les P napisał(a):

    > Więc ja się jednak z dumą zaliczam do tych inteligentnych inaczej, bo
    > uważam, że większość społeczeństwa czułaby się bezpieczniej, gdyby obywatele
    > nie posiadali prawa do noszenia broni,

    Uważasz się za inteligentną osobę ponieważ masz swoje zdanie w materii
    prawa do noszenia broni?
    WOW - nieżle, zaprawde nieżle to sobie wykoncypowałeś :P

    Kontynuując ten wątek - uznajesz kraje w których prawo pozwala na noszenie
    broni że są to kraje których społeczeństwo jest nieinteligentne??
    Z Twojego powyższego zdania dokładnie to wynika.
    Weżmy np. USA - czy doprawdy żyją tam sami debile którym podoba się
    bieganie z bronią i tego prawa bronią jak lwy? :)

    > za to psy po lesie czy polu mogły pobiegać chwilę (w towarzystwie opiekuna) bez
    kagańców.

    Aaaaa - to jest inna płaszczyzna - OCZYWIŚCIE że pies w określonych
    miejscach - tak jak podajesz, na polu, w lesie, w miejscach nie
    zaludnionych - może i sądzę nawet że powinien biegac BEZ KAGAŃCA - a co za
    tym idzie może i bez smyczy - bo trudno za takim psem biegać i go trzymać
    na smyczy :)

    Jednak na terenach zaludnionych, na osiedlach, ulicach - pies powinien być
    prowadzony zarówno na smyczy jak i w kagńcu.

    --
    Herbi
    22-06-2005 14:26:09