  • Data: 2005-06-22 13:18:20
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "Les P" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1f3iigb4rpkc5.dlg@onet.pl...

    > Uważasz się za inteligentną osobę ponieważ masz swoje zdanie w materii
    > prawa do noszenia broni?
    > WOW - nieżle, zaprawde nieżle to sobie wykoncypowałeś :P

    Proszę, nie szafuj tak pochopnie trudnymi wyrazami. Udowodniłeś kilka postów
    wyżej, że i Tobie zdarzają się zamglenia.
    Wyjaśnić?
    Napisałeś:
    >Hehehe - znowu pewnie źle złożyłaś zdanie albo piszesz dla Yntelygentnych
    > inaczej ;)
    Ja się z dumą zaliczam, bo wydaje mi się, że zrozumiałem o co chodziło
    Kirze, Ty nie...

    > Kontynuując ten wątek - uznajesz kraje w których prawo pozwala na noszenie
    > broni że są to kraje których społeczeństwo jest nieinteligentne??

    He, he, he... dobre, naprawdę. Po tym tekście już na zawsze przenoszę się do
    obozu "inteligentnych inaczej" (inna rzecz, czy mnie przyjmą ; )

    > Z Twojego powyższego zdania dokładnie to wynika.

    No patrz pan, czego to się człowiek o sobie dowiaduje... Oczywiście, że to
    barany wszystko...

    > Weżmy np. USA - czy doprawdy żyją tam sami debile którym podoba się
    > bieganie z bronią i tego prawa bronią jak lwy? :)

    Nie, USA to oaza mądrości na tym głupim świecie. Szkoda tylko, że ta
    "mądrość" istnieje tylko za sprawą tak wielkiej ilości wszelakiej broni...

    Czy ja kiedykolwiek mówiłem coś innego?

    Les P