  • Data: 2005-06-22 12:17:47
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d9bk2i$opk$1@inews.gazeta.pl...

    > no wiec powiedz wkoncu jakim cudem patrzac na czlowieka poznajesz go na
    tyle
    > by stwoerdzic ze nie jest odpowiednia osoba
    > (zgodnie z tym co pisales-dresiarzem),

    Np. jak jedzie w lesie samochodem a obok biegnie (weekend, ludzie chodzą z
    psami i jeżdżą na rowerach) amstaff, bez kagańca. Podaj mi chociaż jeden
    argument za tym, że to może być odpowiedzialny człowiek. Tylko pamiętaj -
    "ja znam swojego psa" już został w tym wątku dostatecznie wyśmiany, a jak
    masz wątpliwości, to możesz to wytłumaczyć komu trzeba.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII