  • Data: 2005-06-22 12:14:55
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "Les P" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:zhguby7jqc5e.dlg@onet.pl...

    > To które psy powinny istnieć a które nie?
    > Bo skoro Twój 'idiota' nie ma prawa posiadać broni (która powinno nosić
    > się
    > w kaburze, nie przeładowaną/ - czyli wynika z Twojego powyższego że psy
    > które powinny chodzić w kagańcu - nie maja prawa .... istnieć!!!.
    >
    > Hehehe - znowu pewnie źle złożyłaś zdanie albo piszesz dla Yntelygentnych
    > inaczej ;)

    Perełka logYicznego wnioskowania koledze spłynęła na klawiaturę:-)
    Więc ja się jednak z dumą zaliczam do tych inteligentnych inaczej, bo
    uważam, że większość społeczeństwa czułaby się bezpieczniej, gdyby obywatele
    nie posiadali prawa do noszenia broni, za to psy po lesie czy polu mogły
    pobiegać chwilę (w towarzystwie opiekuna) bez kagańców.

    Les P