  • Data: 2005-06-22 11:52:48
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "Les P" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flower" napisał:
    > Użytkownik "Les P"

    > Pewnie nie. Natomiast często tak reaguję, jak ktoś bezczelnie kłamie,
    > byleby
    > udowodnić swoją rację.

    Nie zadawaj się więc z tymi beszczelnymi kłamcami i staranniej dobieraj
    znajomych.

    > A czy ja, przepraszam bardzo, coś takiego mówiłem, że są mordercami, czy
    > od
    > początku piszę właśnie o nieodpowiednich osobach?

    To ja sobie, przepraszam bardzo, pozwolę odpowiedzieć w punktach:
    a) nie tobie oceniać, kto jest nieodpowiedni.
    b) grupa duskusujna jest najodpowiedniejszym miejscem, żeby o tym
    porozmawiać.
    c) niektórzy nie dorośli do rozmowy.

    > I kto tu się zachowuje jak ten kanapowiec? Pokażesz mi, gdzie mam
    > pretensje
    > do prawa, czy nadal będziesz dziamał?

    Współczuję. Masz kiepską pamięc, słaby wzrok i nawet uszczypliwości ci nie
    wychodzą.
    Kto miał pretensję do straży miejskiej, policji i polityków? Ja?

    > Mam ochotę.

    Proszę - nie! Wszyscy się przecież tak dobrze bawią...

    Les P