  • 11. Data: 2006-08-11 19:08:56
    Temat: Re: Co sie stanie?? :(:(:(
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1155283869.585722.48860@i42g2000cwa.googlegroup
    s.com...

    Nie piszesz co to była za kradzież, a bez tego trudno coś sensownego napisać. Co
    innego, jak ukradła bułkę w sklepie i tłumaczyła się, że była głodna, co innego
    jak ukradła jakiegoś ciucha za kilka złotych, bo rodzice nie chcieli sfinansować
    zakupu, a zupełnie co innego, jak ukradła samochód.

    Ale zakładając, że to była jakaś drobna kradzież sklepowa, to w sytuacji, gdy
    poza tym nie miała konfliktów z prawem to jakiegoś większego "halo" z tego nie
    powinno być. Sąd powiadomi szkołę (powinien przynajmniej). Pewnie pouczy, ze tak
    nie wolno i pogrozi palcem. W mojej ocenie kurator ma tutaj nie za wielki sens,
    ale to ocenia sąd, a nie ja. Największą dolegliwością będzie to, że będzie
    rejestrowana jako sprawca przestępstwa. To powoduje pewne ograniczenia przy
    zatrudnieniu przykładowo.

  • 12. Data: 2006-08-11 19:20:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > powinni ucinac lapy osobom ktorzy

    osobom KTORE mialo byc

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony

  • 13. Data: 2006-08-11 23:33:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nrs wrote:

    > Podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami

    A pozwolisz, żebym zrobił ci audyt oprogramowania i mediów? ;>

  • 14. Data: 2006-08-16 07:48:31
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 11.08.2006, o godzinie 19.23.42, na pl.soc.prawo, lolka napisał(a):

    > Sami święci na tej grupie, jejujeju, blask aureol mnie oślepił :P

    Ale ja nic nie ukradłem... :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 15. Data: 2006-08-16 09:04:25
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 11:32:06 +0200, ANGiE napisał(a):

    > Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Raczej pierwszy raz została złapana.

    > W przerwie miedzy kuciem do jednej klasówki a drugiej wyskakuje sobie do
    > sklepu krasc?

    A nie spotkałeś się z przypadkami gdy wzorowy uczeń chciał się przypodobać
    grupie rówiesników? A ci jako sprawdzian, czy jest "równy" każą np. dokonać
    kradzieży w sklepie?
    To nie jest usprawiedliwienie (a może w pewnym sensie jest), ale bywa, że
    dzieciak, żeby przypodobać się rówieśnikom robi straszelne głupoty...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2006-08-16 09:23:06
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale ja nic nie ukradłem... :)

    Ale Ciebie to tu pierwszy raz widzę :)))

    --
    *lolka* 1750880
    www.bandyci.org

  • 17. Data: 2006-08-16 09:47:26
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami

    ..któe mi pozostały :)

    MSPANC

  • 18. Data: 2006-08-16 12:24:16
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    === igoR === napisał(a):

    > ..któe mi pozostały :)

    ROTFL :)))))))

    PS: Puściłabym na p.r.h.n. ale nie umiem :/

    --
    *lolka* 1750880
    www.bandyci.org

  • 19. Data: 2006-08-19 20:24:25
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:18tqxqc4ttasw$.11bp00mnezhr7.dlg@40tude.net...

    > A nie spotkałeś się z przypadkami gdy wzorowy uczeń chciał się przypodobać
    > grupie rówiesników?

    Równie wzorowych?

    >A ci jako sprawdzian, czy jest "równy" każą np. dokonać
    > kradzieży w sklepie?

    No to swietnie, ze np nie zabic kogos. To pewnie dalsze wtajemniczenie?

    > To nie jest usprawiedliwienie (a może w pewnym sensie jest),

    Nie jest. Ale to poza prawem, tez kwestia wartosci, ktore sie wyznaje. ja
    nie usprawiedliwialabym tak mego dziecka gdyby cos ukradło.

    Angie