  • 1. Data: 2003-11-08 16:17:06
    Temat: Co sie dzieje?
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Wlasnie probowalem wejsc na grupe. I jest tylko 1 post. Wszystkiewiadomosci,
    te ktore monitorowalem i pozostale zniknely. Jakas awaria czy to tylko u
    mnie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-08 16:20:56
    Temat: Re: Co sie dzieje?
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Wlasnie probowalem wejsc na grupe. I jest tylko 1 post.
    Wszystkiewiadomosci,
    > te ktore monitorowalem i pozostale zniknely. Jakas awaria czy to tylko u
    > mnie?

    U mnie tez i to nie tylko na tej grupie. Serwer : news.onet.pl

    Widac jakas awaria matrixa :))

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 3. Data: 2003-11-08 16:26:29
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkiewiadomosci,
    >
    > U mnie tez i to nie tylko na tej grupie. Serwer : news.onet.pl
    >
    > Widac jakas awaria matrixa :))

    No to przynajmniej sie wyjasnilo..

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-11-08 16:38:52
    Od: "HASAN_SAS [W-ch]" <p...@N...gazeta.pl>

    > Wszystkiewiadomosci,
    >
    > U mnie tez i to nie tylko na tej grupie. Serwer : news.onet.pl
    >
    > Widac jakas awaria matrixa :))

    u mnie tez i to na kilku grupach a siedze na serwerze gazeta.pl

  • 5. Data: 2003-11-08 16:52:07
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie probowalem wejsc na grupe. I jest tylko 1 post.
    Wszystkiewiadomosci,
    > te ktore monitorowalem i pozostale zniknely. Jakas awaria czy to tylko u
    > mnie?

    na tpi jest ok

  • 6. Data: 2003-11-08 16:54:13
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@o...pl news:boj4u3$fh4$1@news.onet.pl

    > Wlasnie probowalem wejsc na grupe. I jest tylko 1 post.
    > Wszystkiewiadomosci, te ktore monitorowalem i pozostale zniknely.
    > Jakas awaria czy to tylko u mnie?

    Onet.pl pogubil sporo postow - chyba mial jakas mala awarie?

    Moze sprubuj przez gazeta.pl lub icm.edu.pl

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-11-08 17:27:39
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > l...@o...pl news:boj4u3$fh4$1@news.onet.pl

    > Onet.pl pogubil sporo postow - chyba mial jakas mala awarie?
    >
    > Moze sprubuj przez gazeta.pl lub icm.edu.pl
    >
    > --

    na tpi jest dobrze!
    ~~~